Home / בניית וקידום אתרים / מדוע כדאי לבצע פרסום בפייסבוק ?

מדוע כדאי לבצע פרסום בפייסבוק ?

עסקים רבים מקדמים את עצמם באמצעות המדיה. קיימות היום דרכים רבות לקידום ופרסום באונליין וביניהן קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל, קידום ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם לינקדאין וכו׳. 

על מנת לקדם את העסק היטב, מומלץ ראשית להקים אתר אינטרנט לבית העסק בו יוכלו המשתמשים להתרשם מהמוצרים או השירות, ליצור קשר, לקרוא מידע אודות העסק ולקרוא המלצות של לקוחות קודמים.

את האתר ניתן לקדם באמצעות פעולות שונות באונליין ובכך להפוך אותו לרלוונטי ומוכר יותר. כאשר מבצעים קידום אורגני בגוגל בצורה איכותית, האתר של בית העסק מופיע במקומות גבוהים יותר בעמוד התוצאות של גוגל. כלומר, כאשר משתמשים מחפשים מילים מסויימות בגוגל, נפתח עבורם דף תוצאות הכולל מודעות ממומנות בראש העמוד ומיד לאחר המודעות מופיעות כתובות של אתרים שמבצעים קידום בגוגל. 

גוגל היא דרך מוכרת ונפוצה לקידום עסקים אך ניתן לבצע גם קידום ברשתות החברתיות השונות. בפייסבוק לדוגמה ניתן לקדם עסקים בדרכים שונות ולכן עסקים רבים, גדולים או קטנים משקיעים גם בזה. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והיא מונה מיליארדי חברים. בפייסבוק ניתן להעלות דף עסקי ובנוסף לבצע קידום בצורה ממומנת והוא נקרא פרסום בפייסבוק .

פרסום בפייסבוק מופיע בצורה של קבוצת מודעות בדפי הבית של משתמשים שונים שיכולים להיות קהל לקוחות אופציונלי. פייסבוק אוספת נתונים על החברים בה כמו גיל, מין, מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד. על ידי הנתונים האלו ניתן למיין את קהל הלקוחות בעת ביצוע פרסום בפייסבוק ולחשוף את המודעה בפני משתמשים שיש להם עניין במוצר או בשירות ולא עבור הקהל הרחב. 

פרסום בפייסבוק כולל מספר שלבים וניתן לבצע אותו באופן עצמאי או לחילופין באמצעות חברת קידום. מדובר בתהליך די מורכב שדורש ידע ונסיון ובנוסף גם זמן רב. כדי לבצע פרסום בפייסבוק בצורה כזו שתביא תוצאות כדאי להשקיע בכך מחשבה ויצירתיות. לא כל בעל עסק מסוגל להשקיע את הזמן והידע הנדרשים ולכן יש כאלו שבוחרים לפנות לחברת קידום מקצועית. חברות קידום מכירות כלים רבים, הן מנוסות בתחום הקידום ולכן מומלץ להיעזר בהן. בנוסף, חברות אלו כוללות לרוב גם מעצב גרפי שתפקידו לעצב את המודעה בצורה מתאימה, שזהו פרמטר חשוב מאוד בהצלחת הפרסום.


לסיכום, פרסום בפייסבוק הוא כלי משמעותי לקידום העסק והוא מתאים לעסקים קטנים או גדולים. ישנם עסקים שדווקא בוחרים לא לקדם את עצמם באמצעות הפייסבוק אלא באמצעות רשתות חברתיות שונות וזה תלוי בסוג העסק. אם רוצים לבצע פרסום איכותי כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום הקידום כדי להגיע לתוצאות טובות. כיום ניתן למצוא גם קורסים או מדריכים אינטרנטיים בתחום על מנת להצליח לקדם את העסק באופן עצמאי.

About admin

Check Also

מהו קידום ממומן ולמה הוא חשוב לעסקים?

בעידן של היום, הדרך הטובה ביותר עבור עסקים לפרסם את עצמם היא באמצעות קידום במדיה. אנשים רבים כיום גולשים באינטרנט זמן רב מהיום כדי ללמוד, לעבוד וגם כדי לבצע קניות ולחפש אנשי מקצוע ומוצרים מסוימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *