Home / אזרחות צרפתית / האם יש בעת הוצאת אזרחות צרפתית הטבות משתלמות?

האם יש בעת הוצאת אזרחות צרפתית הטבות משתלמות?

אזרחות צרפתית היא אזרחות שמעניקה לבעליה הטבות רבות באירופה. בעלי אזרחות צרפתית יכולים לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי המרתקות, לעבוד, לגור וללמוד בהן. כמו כן, בעזרת דרכון אירופאי ניתן גם ללמוד באוניברסיטה בקנדה בתעריפים מועדפים. ישראלים רבים בודקים בשנים האחרונות את האפשרות שלהם לקבל אזרחות אירופאית על מנת להצליח בעסקים באירופה, לטייל בה, ללמוד בה במוסדות אקדמיים מוכרים ולקבל הנחות בלימודים.

עבור אזרחות צרפתית הטבות רבות, אולם כדי להוציא את האזרחות נדרש תהליך שיכול להיות מורכב וארוך. כדי להוציא אזרחות צרפתית צריך ראשית להיות זכאי לכך. קיימים סוגים שונים של זכאות לקבלת אזרחות צרפתית ואחד הסכים למשל הוא זכאות מטעם נישואין. כך למשל אדם שנישא לאזרחית צרפת, יכול לבקש להוציא גם הוא אזרחות צרפתית ועליו להוכיח על ידי מסמכים מתאימים כי הוא נשוי לה לפחות חמש שנים, כי הם מנהלים משק בית משותף וכמו כן עליו לעבור מבחן שפה.

סוג נוסף של זכאות להוצאת אזרחות צרפתית הוא זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת. מי שנולד בצרפת, גם להורים שאינם אזרחים צרפתיים יכול לבקש לקבל אזרחות צרפתית. כמו כן, צרפתיים שעלו לארץ והולידו פה ילדים, יכולים לבקש להוציא עבורם אזרחות צרפתית. כלומר, למרות שכאשר מדברים כל אזרחות צרפתית הטבות רבות נכללות, גם התהליך דורש מסמכים רבים, סבלנות והתנהלות מול הגופים השונים.

כיום ישראלים רבים המעוניינים לעבור ללמוד באירופה, בגלל תנאי קבלה קשים בארץ או כדי לרכוש חוויה סטודנטיאלית בחו״ל בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות צרפתית. כך גם אנשים שמעוניינים לעבוד באירופה או להגר אליה. אולם לא כולם זכאים להוצאת אזרחות צרפתית ולכן קיימת אפשרות של הוצאת ויזה לצרפת, המאפשרת שהייה זמנית לתקופה ארוכה. אולם עבור אזרחות צרפתית הטבות רבות יותר מאשר עבור ויזה, אך במקרים מסוימים ויזה מספיקה.

כאשר מדברים על אזרחות צרפתית הטבות רבות מוצעות וניתן למצוא בתחום עורכי דין מומלצים וכיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין צרפתיים המציעים שירותים בתחומי דין שונים. עורך דין צרפתי מכיר היטב את השפה, את הדין הצרפתי ואת הגופים השונים וכמו כן, הוא מכיר את סוגי הזכאויות השונים ואת המסמכים הנדרשים לתהליך. עבודה מול איש מקצוע היא מומלצת בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית וכיום ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים רבים בארץ המציעים את השירות. 

ניתן למצוא עורך דין צרפתי באמצעות האינטרנט, לקרוא אודות

השירותים שלו, להבין למה עבור אזרחות צרפתית הטבות רבות ומה התהליך הנדרש כדי לקבלה. ניתן לקרוא גם חוות דעת אודות עורך הדין ולהבין מה המחיר עבור השירותים השונים.

כמו אזרחות צרפתית הטבות רבות גם מוצעות לאזרחות אירופאית מסוג אחר וישנם ישראלים הזכאים לקבלת אזרחות ספרדית או פורטוגלית.

About admin

Check Also

עורך דין אזרחות צרפתית

עורך דין אזרחות צרפתית הוא עורך דין בעל ידע ומומחיות מקיפים בדיני ההגירה והאזרחות הצרפתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *