Home / בניית וקידום אתרים / מהו קידום עסקים באינטרנט

מהו קידום עסקים באינטרנט

פרסום ושיווק של עסקים הוא תחום משתנה בהתאם להתקדמות והתפתחות העולם. בעבר לפני שהתחיל עידן הטכנולוגיה, הרדיו והטלוויזיה, עסקים היו מפרסמים את עצמם באמצעות עיתונים וכמובן באמצעות מידע שהועבר מפה לאוזן, לאחר מכן הגיעו הפרסומות אל הרדיו והטלוויזיה והופיעו על שלטי חוצות ענקיים. בשנים האחרונות רוב דרכי הפרסום הקיימות בעולם מתבצעות דרך המדיה. הטכנולוגיה מאפשרת כיום גם לעסקים קטנים שבעבר לא יכלו להרשות לעצמם שלטי חוצות ופרסומות טלוויזיה לקדם את עצמם וגם להיחשף בפני קהל לקוחות רחב.

קידום עסקים באינטרנט הוא כלי יעיל ומודרני שמאפשר לעסקים רבים להגיע אל מגוון רחב של קהלי לקוחות או לחילופין לקהל לקוחות מאוד ספציפי. בנוסף, פרסום באינטרנט הוא גם כלי עבור המשתמשים להגיע אל בעלי מקצוע שונים שבעבר לא יכלו לדעת על קיומם. הטכנולוגיה מאפשרת למצוא עסקים לפי מיקום, תקציב, דרישה ונתונים נוספים ולדייק את ההתאמה בין הצורך של הלקוח לבין השירות של הספק.

האפשרויות השונות לבצע קידום עסקים באינטרנט

1- בניית אתר אינטרנט: אתר אינטרנט הוא הדרך של העסק להציג את עצמו ואת מוצריו בפני לקוחות. באתר ניתן לכתוב תוכן, להציג רשימה של מוצרים, לבצע חיוב וליצור קשר עם לקוחות. מעבר לכל אלו, האתר משמש לכלי משמעותי עבור קידום עסקים . ללא אתר האינטרנט של העסק, מצטמצמות בצורה משמעותית אפשרויות הקידום שלו במדיה. 

2- קידום עסקים בגוגל: שתי הדרכים העיקריות לקידום בגוגל הן קידום אורגני וקידום ממומן. לא נרחיב במאמר זה על סוגי הקידום אך חשוב לדעת ששילוב בין שתי הדרכים הללו מייעל את העסק וגורם לחשיפה רבה יותר בעולם הדיגיטל. 

3- נוכחות העסק ברשת חברתית: כיום, כמעט כל אדם בישראל חבר ברשת חברתית כלשהי או לפחות מודע אליה. הרשתות השונות מציעות אפשרויות לקידום ממומן עבור עסקים וניתן לבחור את הרשת המתאימה ביותר עבור סוג העסק. קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות נעשה בעיקר על ידי העלאת תמונות, סרטוני וידאו, פוסטים ותגובות ממשתמשים שונים. ככל שהעסק יהיה יותר פעיל ברשתות החברתיות, כך החשיפה שלו תגדל ובעקבות כך גם יעלה הסיכוי להגדלת מכירות של מוצרים.

4- רימרקטינג (Remarketing): כלי פרסום המאפשר לבעל העסק להציג מודעה שלו אצל גולשים שביקרו בעבר באתרו. אם לדוגמה משתמש ביקר באתר המספק מוצר מסוים ובחר לצאת ממנו לאחר מס' דקות, ייתכן שהוא יתקל במודעה כשכבר יגלוש באתר אחר, אשר תזכיר לו את המוצר שעניין אותו.

כך ניתן לשמר לקוחות שכבר גילו עניין בעסק שלנו.

לסיכום, קידום עסקים באינטרנט נעשה באמצעות מגוון רחב של אפשרויות שכדאי להכיר. היום עסקים קטנים כגדולים יכולים לקדם את עצמם בעזרת חברה המתמחה בפרסום במדיה או אפילו באופן עצמאי.

About admin

Check Also

מהו קידום ממומן ולמה הוא חשוב לעסקים?

בעידן של היום, הדרך הטובה ביותר עבור עסקים לפרסם את עצמם היא באמצעות קידום במדיה. אנשים רבים כיום גולשים באינטרנט זמן רב מהיום כדי ללמוד, לעבוד וגם כדי לבצע קניות ולחפש אנשי מקצוע ומוצרים מסוימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *