Home / בניית וקידום אתרים / השלבים העיקריים שניתן בעזרתם לבצע פרסום בגוגל

השלבים העיקריים שניתן בעזרתם לבצע פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא כלי פרסום שיווקי המתבצע דרך מנועי החיפוש של גוגל. מטרתו היא ליצור תוצאות חיפוש רלוונטיות למשתמשים אשר מבצעים שאילתות חיפוש בגוגל וכך להביא להם את המוצר או התוכן הרלוונטי אותו הם מחפשים. כדי להתחיל לבצע פרסום בגוגל קיימים מספר שלבים בתור בעל עסק שכדאי או צריך לבצע כדי להגיע לראש תוצאות החיפוש.

שלבים שיש לבצע לקראת פרסום

השלב הראשון כאשר מתחילים לבצע פרסום בגוגל הוא הגדרת מטרות והצבת יעדים.

לפני תחילת תהליך הפרסום כדאי מאוד לבנות את הקמפיין על ידי הצבת יעדים, קביעת מדדים ותקציב. התהליך הזה הוא קריטי להמשך הדרך כדי לבצע מדי פעם ראיה רחבה יותר האם פרסום העסק התקדם לפי המתוכנן או שמא כדאי לבצע חישוב מסלול מחדש. בשלב זה נחליט האם המטרה של הלקוח היא לייצר לידים אשר יובילו בעתיד למכירות (בעיקר התמקדות בדפי נחיתה) או ליצור מכירות בעזרת מוצרים וכך לייצר המרה מיידית. שני התהליכים הם כדאיים אך חשוב לבחור את הנושא הרלוונטי ביותר עבור המוצר או התוכן אותו משווקים. 

השלב השני המרכזי הוא בחירת התקציב. כאן יקבע מהו סכום הכסף החודשי אותו מעוניין הלקוח לשלם עבור קמפיין פרסום בגוגל . התקציב הוא בהחלט הכלי המרכזי ביותר עבור פרסום בגוגל ונדרשת מחשבה רבה לפני ההחלטה על התקציב. 

השלב השלישי הוא קביעת המדדים אשר יעידו על ההצלחה של העסק בעזרת פרסום בגוגל . אחד המרכיבים המרכזיים למדידת ההצלחה היא עלות גיוס לקוח. המדידה נקבעת לפי מדידות שונות שבעל העסק קובע את אופיים. בין היתר זה יכול להימדד לפי יחס כניסות – רכישות שבוצעו באתר. דרך נוספת לקבוע את המדד היא לפי כמות הלידים שהכניסו פרטים באתר ביחס לאלו שאכן ביצעו פעולת רכישה בסופו של דבר.

שלבים ליצירת קמפיין פרסום 

לאחר ביצוע השלבים האלה ניתן להתחיל לבצע עוד מספר פעולות נוספות כדי להתחיל קמפיין פרסום בגוגל.

ראשית, על בעל העסק לבחור את שם הקמפיין כדי להבין באיזה קמפיין מדובר.

בשלב השני נברר מה המטרה של הקמפיין: מכירות, לידים, קידום אפליקציה, תנועה לאתר ועוד.

בשלב השלישי נבחר את סוג המודעה אותה אנו רוצים לפרסם? ובאילו דרכים אנחנו רוצים לפרסם: דרך היוטיוב, מודעת תוכן, שופינג, אפליקציה ועוד. 

בשלב הרביעי נמקד את קהל היעד שלנו על ידי דמוגרפיה, גילאים, מגדרים ועוד.

בשלב החמישי נתקצב באופן יומי את הסכומים שאנו רוצים להקצות למודעה הנוכחית על ידי הגדרות שונות.

בשלב השישי נבחר בתוספות שגוגל מציעה להוסיף למודעה. לדוגמה, מספר טלפון, אתרים מהירים במיוחד וכו'. ניתן לבחור בהגדרה הבסיסית שהיא ללא אף תוסף. 

בשלב האחרון נבחר את מילות המפתח אותם אנו רוצים לקדם. קיימות טכניקות שונות בשביל לבצע את מילות המפתח בצורה המותאמת ביותר לבעל העסק.

About admin

Check Also

מהו קידום ממומן ולמה הוא חשוב לעסקים?

בעידן של היום, הדרך הטובה ביותר עבור עסקים לפרסם את עצמם היא באמצעות קידום במדיה. אנשים רבים כיום גולשים באינטרנט זמן רב מהיום כדי ללמוד, לעבוד וגם כדי לבצע קניות ולחפש אנשי מקצוע ומוצרים מסוימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *