Home / רהיטים / חשיבותם של כיסאות ושולחנות למסעדה

חשיבותם של כיסאות ושולחנות למסעדה

אחת ההחלטות החשובות לקראת פתיחת מסעדה עבור מסעדנים היא בחירת כיסאות ושולחנות למסעדה כיוון שהם חלק בלתי נפרד מהחוויה של הסועדים וכך גם מהכנסות המסעדה. לרוב מסעדות יהיו מעוצבות לפי קונספט מסוים אשר תלוי בסגנון האוכל, בעקרונות של בעל המסעדה ובקהל הסועדים המגיע אל המסעדה. בעלי מסעדות רבים נעזרים בשירותיו של מעצב פנים כאשר הם פותחים מסעדה חדשה או רוצים לערוך שיפוץ במסעדה קיימת. מעצב פנים, בעזרת הידע והניסיון שלו יכול לתכנן נכון את החלל של המסעדה, לבחור את האלמנטים, הצבעים, המרצפות וגופי התאורה המתאימים ביותר לאופי המסעדה וכן ליצור מראה הרמוני וייחודי.

אנשים רבים שופטים מסעדה לפי האוכל שלה, לפי רמת הניקיון ולפי השירות בה, אך חלק נוסף ובעל חשיבות רבה הוא הנראות של המסעדה. אנשים לרוב יבחרו להגיע למסעדה שנוח בה, שנעים בה וכזו שמגדילה את רמת ההנאה מהחוויה. גם פינות ישיבה ורמת הנוחות שלהן מגדירות את חווית הסועדים ולכן כיסאות ושולחנות למסעדה הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלה.

כיסאות ושולחנות למסעדה הם פריטים עיצוביים מרכזיים במסעדה ולכן חשוב לבחור בפריטים המתאימים ביותר לאופי המסעדה. מסעדה אשר קהל הסועדים שלה הוא בעיקר משפחות, צריכה לבחור את הכיסאות והשולחנות בהתאם. רהיטי יוקרה פחות יתאימו ככל הנראה, וכך גם שולחנות קטנים. מצד שני כורסאות גדולות וצבעוניות ושולחנות גדולים, מודרנים וקלים לניקוי יכולים להתאים. כיסאות ושולחנות למסעדה צריכים להיות מתאימים גם למיקום. שולחנות הממוקמים בחלק החיצוני של המסעדה צריכים להיות עמידים בגשם ועמידים בפני שמש. הריהוט צריך להתאים כמובן לקונספט. מסעדות אסייתיות לרוב יתאפיינו בריהוט כהה, שחור ומודרני. מסעדות איטלקיות בריהוט עתיק וכן הלאה.

ניתן לרכוש כיסאות ושולחנות למסעדה דרך ספקים של שירותים לוגיסטיים של מסעדות ובתי מלון. לרוב ספקים שמוכרים ריהוט לבתי מלון יציעו גם ריהוט למסעדות. בנוסף, קיימות חנויות או ספקים שונים בארץ המציעים ריהוט מותאם למסעדות. ישנו מגוון רחב בארץ אך ריהוט מחו"ל גם הוא מיוחד ומבוקש. ניתן למצוא היום גם כיסאות ושולחנות למסעדה אשר מיובאים מחו"ל והם מתאימים בעיקר לבעלי מסעדות אשר מחפשים ריהוט ייחודי בקונספט ספציפי שלא ניתן למצוא בארץ. 
ניתן לרכוש את הכיסאות והשולחנות בנפרד ממקומות שונים אך כדאי לרכוש כיסאות ושולחנות למסעדה באותו מקום שכן אם יש איזושהי בעיה בעקבות איכות הפריטים, קל יותר לפנות לאותו הספק. בנוסף, שולחן וכיסא המיוצרים על ידי אותו יצרן ומעוצבים על ידי אותו מעצב יהיו בעלי התאמה והרמוניה. ניתן לראות היום דוגמאות לריהוט של מסעדות וקטלוגים שלמים באינטרנט כדי לקבל השראה ורעיונות לעיצוב. לרוב כאשר עובדים עם מעצב פנים הוא יכוון את בעל המסעדה בבחירת הרהיטים וכן יכיר ספקי רהיטים שונים שמציעים ריהוט איכותי ומשתלם.

About admin

Check Also

למה בתחום של עיצוב פנים מסעדות הופכות לנפוצות יותר?

בתחום של עיצוב פנים מסעדות גם הן באות בחשבון ולא רק בתים פרטיים ומשרדים. לאחרונה יותר ויותר בעלי מסעדות נעזרים בשירותים של מעצבי פנים כדי להפוך את המסעדה שלהם ללא פחות ממושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *