Home / רהיטים / חשיבותם של שולחנות וכסאות לבתי קפה

חשיבותם של שולחנות וכסאות לבתי קפה

כיום יש חשיבות גדולה לעיצוב של בתי עסק כמו מסעדות ובתי קפה ואנשים בוחרים להגיע לבית קפה מסויים לא רק בגלל איכות האוכל בו, השירות או המיקום שלו אלא גם בגלל האווירה בו אשר מושפעת בין היתר מהעיצוב שלו. בעלי בתה קפה רבים נעזרים במעצבי פנים מקצועיים ובאופן כללי ניתן לראות כי המודעות לשימוש בשירותים של מעצב פנים הולכת וגוברת במבנים רבים. בתי קפה ומסעדות לרוב יהיו מעוצבים על פי קונספט מסויים, כזה שנקבע על ידי הבעלים או קונספט שמתחבר לתרבות האוכל והסגנון של בית הקפה. ניתן לראות היום כתבות רבות בנושא בתי הקפה היפים בעולם או המעוצבים בעולם ולהתרשם מהעיצוב יוצא הדופן, החשיבה מחוץ לקופסה והחוויה אותה מקבלים מביקור בבית הקפה. 

חלק גדול מעיצוב בית קפה הוא בחירת הרהיטים בו והם כוללים בעיקר שולחנות וכסאות. שולחנות וכסאות לבתי קפה קיימים במגוון רחש של סוגים אשר נבדלים זה מזה בגודל, בסגנון העיצובי, בצורה, באיכות ובצבעים. בחירת הריהוט נעשית בהתאם לשיקולים רבים כמו למשל סגנון בית הקפה. אם מדובר בבית קפה בסגנון כפרי למשל, ריהוט יוקרתי ומודרני פחות יתאים ואילו ריהוט כפרי מעץ הכולל שולחנות אותנטיים, ספסלי ישיבה וכדו' ישתלב בעיצוב. כך גם כאשר מדובר בבית קפה איטלקי יוקרתי או בבית קפה בסגנון עתיק. כלומר, שולחנות וכסאות לבתי קפה נבחרים בהתאם לעיצוב הכללי בבית הקפה.

בנוסף, גם גודל בית הקפה קובע אילו רהיטים יתאימו ולמשל בית קפה קטן לא יכול להכיל שולחנות גדולים מדי וספות ישיבה רחבות כיוון שהוא יהפוך צפוף. מצד שני, בבית קפה בעל חלל גדול יש לבחור שולחנות וכיסאות שימלאו אותו ולא ישאירו אותו ריק מדי. גורם נוף על פיו בוחרים שולחנות וכסאות לבתי קפה בדרך כלל הוא קהל הסועדים שמגיע לבית הקפה. כלומר אם מדובר בבית קפה שמיועד בעיקר לקבוצות ומשפחות, רוב פינות הישיבה יהיו גדולות ואם מדובר בבית קפה שמיועד בעיקר לזוגות, רוב השולחנות יהיו קטנים ומותאמים לשניים. 

המיקום של בית הקפה גם הוא קובע את בחירת הריהוט ואם למשל מדובר בבית קפה הממוקם בחוף הים, יש לבחור ריהוט שיהיה עמיד בפני התנאים הסביבתיים. כמו כן, שולחנות וכסאות לבתי קפה צריכים להיות גם עמידים בפני ניקיון תדיר ותזוזה רבה. 
מחיר של שולחנות וכסאות לבתי קפה משתנה בהתאם לגורמים רבים ביניהם היצרן, הגודל, הכמות המוזמנת, האיכות של החומרים והעיצוב. ניתן לערוך השוואה בין המחירים השונים ולהבין מה הטווח בשוק וממה מורכבים המחירים. ניתן למצוא היום ריהוט לבתי קפה ומסעדות בחנויות שונות מותאמות לכך וכמו כן, ישנם מעצבי פנים שעובדים עם חברות רהיטים מסוימות כמו חברות מחו"ל. מעצבים אלו מציעים בין היתר שולחנות וכסאות לבתי קפה ולבתי עסק נוספים.

About admin

Check Also

מעקה למדרגות פנים מסוגים שונים

ליד כל גרם מדרגות צריך להיות מותקן מעקה בצורה תקנית כאשר מטרתו היא לשמור על בטיחות האנשים מנפילה וכמו כן לשמש כעזר לאלו היורדים ועולים במדרגות. פעמים רבות המעקה של המדרגות מסייע בעצירת נפילה או מעידה במהלך ירידה או עלייה במדרגות. מעקה למדרגות פנים הוא מעקה שלרוב נמצא בתוך מבנה כמו בית ומטרתו למזער פגיעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *