Home / נאצ'וס / חטיף נאצ וס ללא גלוטן

חטיף נאצ וס ללא גלוטן

נאצ וס הוא סוג של מה מקסיקנית הבנויה מסוג של צ'יפס טורטיה ורטבים שונים. כלומר, הנאצ וס עשוי מטורטיות מחוממות וקריספיות בצורת משולשים או עיגולים, טעמו מלוח והוא מוגש לצד רוטב סלסה, גווקאמולי, חלפיניו וכן לצד גבינת צ'דר מותכת. צ'דר היא גבינה שמקורה באנגליה, בכפר ששמו צ'דר ותהליך היצור שלה במערות מיוחדות הופך אותה לבעלת טעם ייחודי. את הצ'דר מיישנים לרוב במשך כמה חודשים ולכן היא מקבלת טעמים חריפים ועמוקים. כיום צ'דר מוכרת מאוד כמטבל לנאצ וס ועל מנת שיהיה ניתן לטבול בה את הנאצ וס, מתיכים אותה באמצעות מכונה מתאימה לכך.

מקורו של הנאצ וס במקסיקו, שם מלצר אשר עבד בצפון המציא את המנה ומאז היא מוכרת ברחבי העולם, מוגשת בבתי קולנוע, באירועים שונים, וכן ניתנת להכנה ביתית. טורטיות מקוריות עשויות קמח תירס ולכן ניתן היום למצוא נאצ וס ללא גלוטן במקומות רבים. באופן כללי נאצ וס ניתן לקנות בצורה של חטיף בשקית בחנויות טבע רבות בארץ, בסופרמרקטים וכן להזמין חבילות של נאצ וס לאירועים שונים מחברות העוסקות בתחום של מזון ודוכני מזון. באירועים רבים למשל מזמינים דוכן נאצ וס מקסיקני שכולל את החטיף עצמו, מכונת נאצ וס ששומרת על חום החטיף ומציגה אותו בצורה יפה, רטבים שונים ומגוונים וכן מגשים חד פעמיים. במקרים רבים בוחר מארגן האירוע גם לרכוש מכונת נאצ וס ולא לשכור אותה באופן חד פעמי מחברה המציעה דוכני מזון.

קיימים היום גם מתכונים רבים להכנת נאצ וס ביתי וניתן למצוא כמובן גם מתכונים להכנת נאצ וס ללא גלוטן . בנוסף, ניתן למצוא מתכונים להכנת סלסה עגבניות ולהכנת רטבים שונים המתאימים לצד נאצ וס. את גבינת הצ'דר המפורסמת ניתן לקנות במעדניות שונות ובסופרים.

מחירו של נאצ וס ללא גלוטן יכול להיות מעט גבוה יותר ממחיר של נאצ וס רגיל וניתן למצוא חטיפי נאצ וס בלי גלוטן בחנויות טבע שונות בעיקר. חברות רבות ויצרנים שונים בארץ מציעים מוצרים ללא גלוטן וביניהם ניתן למצוא גם טורטיות ללא גלוטן וכן נאצ וס ללא גלוטן או עוגות ועוגיות ללא גלוטן וכדו'.

חברות רבות מציעות היום מארזי אירוח מיוחדים הכוללים נאצ וס וכן רטבים מיוחדים. את החבילה ניתן להזמין לערב חברה בבית, אירועי משפחתי או סתם לנשנש מול הטלוויזיה. קיימים גם מארזי נאצ וס ללא גלוטן בתוך החבילות הללו.

בנוסף, כיום ניתן למצוא חברות רבות המציעות מגוון רחב מאוד של מוצרים ללא גלוטן כמו פסטות, חטיפים מיוחדים וכן נאצ וס ללא גלוטן וכמו חברות רבות, גם מוצרים כאלו ניתן לרכוש באונליין ולקבל משלוח עד הבית. קיימים היום גם חטיפי נאצ וס שכן כוללים גלוטן וזה תלוי ברכיבים שלהם.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *