Home / עורך דין / עורכי דין המציעים ליווי בתהליך הוצאת אזרחות צרפתית

עורכי דין המציעים ליווי בתהליך הוצאת אזרחות צרפתית

אזרחות היא הקשר בין אדם למדינה אותה מקבל אדם שנולד על אותה אדמה או דורש אזרחות מסיבות שונות כמו נישואים לאזרח המדינה, שורשים בעלי אזרחות וכו'. אזרחות צרפתית למשל מקנה אפשרויות רבות ברחבי העולם ולכן ישראלים רבים היום מעוניינים לבדוק אם הם זכאים לה כמו גם לאזרחות פורטוגלית. צרפת היא אחת ממדינות האיחוד האירופי המונה למעלה מעשרים מדינות וזה אומר שבעזרת דרכון צרפתי ניתן לא רק להנות ממגורים בצרפת, לימודים ועבודה בה אלא גם לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי וכן ללמוד, לעבוד או להתגורר בהן. בנוסף, עם אזרחות אירופאית ניתן לבחור בבחירות המקומיות ואף להיות מועמד בבחירות של אותה מדינה. נוסף על האפשרויות הרבות שמעניקה אזרחות צרפת באירופה עצמה, היא מאפשרת גם להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. ישראלים רבים עוברים לתקופה לארצות הברית לטיול, עבודה או למידה ולשם כך נדרשת ויזה. גם בקנדה מאפשרים לסטודנטים צרפתים ללמוד באוניברסיטה בתעריפים נמוכים יותר. כלומר הוצאת אזרחות צרפתית יכולה לפתוח דלתות רבות בעולם, לעבודה מגורים או לימודים וישראלים רבים זקוקים לאפשרויות הללו כדי להתפתח.

הוצאת אזרחות צרפתית היא תהליך ארוך ומורכב שכולל בתוכו את הקונסוליה, בתי משפט בצרפת, היכרות עם הדין והשפה וכן מסמכים רבים וסבלנות רבה. לשם כך קיימים היום משרדי עורכי דין ונוטריונים צרפתים בישראל שמלווים ומדריכים את התהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לאזרחי ישראל שזכאים לה.

זכאות לקבלת אזרחות צרפתית נקבעת על פי מספר גורמים שנחלקים למוצא או לא התאזרחות על ידי נישואין. במקרה של מוצא, הוצאת אזרחות צרפתית ניתנת לאדם אשר נולד על אדמת צרפת או שהוא צאצא של אנשים בעלי אזרחות צרפת. במקרה של נישואין, אדם שנישא לאזרח צרפתי רשאי להוציא אזרחות בתנאים שונים כמו למשל ידיעת השפה, נישואים של 5 שנים לפחות וכו'.

כדי להבין כיצד מתבצעת ומה כוללת הוצאת אזרחות צרפתית ניתן לקרוא אודות כך מידע שמוצג באינטרנט או לפנות לבעלי מקצוע, לאנשים שכבר הוציאו בעבר אזרחות וכן הלאה. התהליך עצמו כולל מסמכים, פניות לבתי משפט בצרפת והצגת המקור לדרישת האזרחות ויכול לארוך מספר שנים. זוהי הסיבה שישראלים רבים בוחרים לעשות זאת דרך משרד עורכי דין המתמחה בתחום של אזרחות למרות העלויות הגבוהות הכרוכות בכך. עלויות של הוצאת אזרחות צרפתית יכולות להגיע לאלפי שקלים שמורכבים ממספר גורמים. משפחתו של אדם שזכאי לאזרחות צרפתית ככל הנראה זכאית גם היא ומשרדי עורכי דין רבים מציעים מחירים מיוחדים למספר תיקים שמגיעים מאותה משפחה. כלומר, אחים שפונים לקבלת אזרחות צרפתית יחד יוכלו לקבל הנחה. 

עבודה מול משרד עורכי דין שמכיר את הדין הצרפתי ואת השפה הצרפתית היטב וקבלת האזרחות יכולות להיות פשוטות הרבה יותר ולכן רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *