Home / אזרחות צרפתית / תהליך של קבלת אזרחות צרפת

תהליך של קבלת אזרחות צרפת

אנשים רבים בישראל בשנים האחרונות מעוניינים ללמוד, לטייל, לעבוד או אפילו להתגורר בחו"ל ולכן בודקים זכאות לאזרחות אירופאית. אזרחות צרפת למשל או ספרד ניתנות לישראלים שהוריהם או הסבים שלהם בעלי אזרחות זו ולכן הם בודקים את זכאותם. אזרחות צרפתית למשל מקנה אפשרויות והטבות רבות ביניהן אפשרות לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי שכוללות מעל עשרים מדינות. בנוסף, בעלי אזרחות צרפתית יכולים ללמוד באוניברסיטת קנדה בתעריפים מועדפים וכן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה, דבר בעל חשיבות גדולה לישראלים רבים. אזרחות צרפת מאפשרת להיבחר ולבחור בבחירות מקומיות וכן ללמוד, לעבוד ולהשתקע בחו"ל. 

כדי לקבל אזרחות צרפת צריך להינשא לצרפתי, להיוולד להורים צרפתיים, להיוולד על אדמת צרפת וכו'. כל סוג של זכאות לאזרחות צרפתית דורש תהליך אחר וכן תנאים שונים, מסמכים שונים וכדו'. אנשים רבים המעוניינים להוציא אזרחות צרפתית פונים לעורך דין או נוטריון שעוסק בתחום. כיום יש בישראל עורכי דין שונים שלמדו והוכשרו בצרפת, כך שהם מכירים את הדין הצרפתי והם בעצמם אזרחי צרפת ודוברים את השפה. עורכי דין אלו נותנים שירותים במגוון תחומים וכן מלווים את הלקוחות בתהליכים של הוצאת אזרחות צרפתית. 

פעמים רבות לא צריך להוציא אזרחות צרפת אלא נדרש רק להוציא ויזה לצרפת למשל במקרה שאדם צריך לעבור לצרפת לצורך מחקר למספר חודשים. במקרה כזה מוציאים ויזה לתקופת זמן מוגבלת. גם עבור בני המשפחה במקרים אלו צריך להוציא ויזה ועורכי דין שונים מציעים את השירות הזה.

אזרחות צרפת במקרה של נישואין למשל דורשת לפחות 5 שנות נישואים והוכחה על חיים משותפים כמו למשל תשלומים שונים, ארנונה, שכירות וכדו' במהלך השנים. בנוסף, המבקש את האזרחות במקרה כזה צריך להיבחן בשפה הצרפתית במבחן של כמה חלקים. האזרח הצרפתי בנישואים צריך להציג מסמכים שונים גם כן ומדובר בתהליך ארוך ומורכב מעט. עורכי דין יתנהלו לרוב מול הרשויות השונות ולכן עבודה מול עורך דין נוחה יותר למרות העלויות הגבוהות הכרוכות בה.


ניתן למצוא היום עורכי דין ונוטריונים צרפתיים העוסקים בתחום של בדיקת זכאות לאזרחות צרפתית וכמו כן גם לאזרחויות נוספות ולמצוא אותם באינטרנט. לרוב עורכי דין אלו יתחזקו אתר בו הם יספרו אודותיהם ואודות ההכשרה שלהם, אודות השירותים שהם מציעים בהם גם בנושא אזרחות צרפת וכן יסבירו אילו  מסמכים נדרשים, אילו דרכים יש להוצאת אזרחות וכן מה העלויות. ניתן להתרשם מהמלצות וחוות דעת של לקוחות אחרים וכן לערוך השוואת מחירים בתחום. יש היום כתבות רבות אודות נושא הזכאות לאזרחויות אירופאיות, ההתיישנות והמסמכים הנדרשים בשל הביקוש העולה לבדיקת הזכאות בקרב הישראלים. ניתן למצוא הרבה תוכן אודות התחום וכן לבחור את עורכי הדין שיתנו את השירות בתהליך של הוצאת דרכון אירופאי.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מתייחסת למעמד המשפטי המוענק לאנשים המוכרים כאזרחי צרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *