Home / דרכון צרפתי / תהליך של חידוש דרכון צרפתי

תהליך של חידוש דרכון צרפתי

דרכון צרפתי הוא מסמך המאפשר לאזרחי צרפת להוכיח את זהותם ואזרחותם לצורכי נסיעה ברחבי העולם. תוקף דרכון הוא 10 שנים למבוגרים ו5 לילדים ויש לחדש אותו כשפג תוקפו. אזרחות צרפתית היא אזרחות שכוללת הטבות רבות ולכן כיום ישראלים רבים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות זו אפילו אם אינם מתכוונים לגור בצרפת עצמה. דרכון צרפתי מאפשר לנוע בחופשיות במדינות רבות באירופה, לגור, ללמוד ולעבוד בהן, להיכנס לארצות הברית ללא ויזה וכן ללמוד באוניברסיטה בקנדה בתעריפים מוזלים. לא כל אחד זכאי לקבלת אזרחות צרפתית ולכן קיימים היום עורכי דין שמציעים שירותים שונים בתחום וביניהם גם בדיקת זכאות, הגשת בקשה להוצאת אזרחות, חידוש דרכון צרפתי ועוד.

התהליך של קבלת אזרחות צרפתית כלול בהגשת מסמכים, מעבר מבחן שפה במקרה הצורך, המתנה ארוכה וכו'. קיימים כמה סוגים של זכאות להוצאת אזרחות ביניהם למשל אזרחות מטעם נישואין, ילודה על אדמת צרפת או הורים צרפתיים. חידוש דרכון צרפתי נעשה כבר לאחר שיש דרכון והוא נועד לחדש את הדרכון בעת הצורך. 

חידוש דרכון צרפתי נעשה דרך הקונסוליה והוא נדרש כאשר פג תוקפו של הדרכון. אנשים רבים בוחרים להיעזר בעורך דין העוסק בתחום על מנת לקבל ליווי מקצועי. קיימים היום עורכי דין צרפתיים בארץ שמחזיקים משרד עורכי דין והם נותנים שירותים בתחומים שונים כמו נדל"ן, הוצאת אזרחות צרפתית, חידוש דרכון צרפתי ועוד. עורכי דין אלו מכירים היטב את הגופים השונים ומכירים את התהליך של הוצאת אזרחות או חידוש דרכון ולכן יכולים להציע את שירותיהם.

עורכי דין ונוטריונים צרפתיים בארץ מתחזקים אתר אינטרנט לרוב או מופיעים בכתבות שונות שם ניתן לקרוא אודותיהם ואודות השירותים שלהם, לקרוא אודות תחום מסוים כמו חידוש דרכון צרפתי או אילו מסמכים נדרשים לשם כך, תהליך של הוצאת ויזה ועוד. 

כך למשל באתרי האינטרנט של אותם עורכי דין המספקים מידע בנושאים של הוצאת דרכון, ניתן למצוא רשימה של המסמכים השונים הנדרשים לכל תהליך. לדוגמה עבור חידוש דרכון צרפתי נדרשים מסמכים רבים ביניהם למשל היתר למגורים בצרפת, ספר משפחה, הוכחה על אזרחות צרפתית ועוד. מבחינת עלויות, כל עורך דין גובה מחירים אחרים עבור השירותים שלו וניתן היום לערוך סקר שוק, להבין מי מציע שירותים רלוונטיים עבורנו וכן מה ההמלצות וחוות הדעת שיש על כל אחד. 

חלק מהשירותים שעורכי הדין מציעים הוא ליווי בתהליך הוצאת ויזה. ויזה למשל היא אשרת שהייה זמנית המיועדת לצורכי למידה, עבודה או ביקור ארוך. למשל ויזה לצרפת יכולה להועיל לאלו שצריכים לטוס לבצע מחקר למשך כמה חודשים בצרפת, לאלו שרוצים לעבוד בצרפת, לאלו המעוניינים ללמוד לימודים אקדמיים בצרפת וכדו'. ישנם סוגים שונים של ויזה כאשר כל אחת מתאימה לצורך שונה ולשהות משתנה.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי

חידוש דרכון הוא משימה חיונית לכל מי שמתכנן לנסוע לחו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *