Home / קורס מיינדפולנס / סדנת מיינדפולנס לילדים המיועדת להורים ואנשי חינוך

סדנת מיינדפולנס לילדים המיועדת להורים ואנשי חינוך

מיינדפולנס או בעברית מודעות קשובה הוא יכולת נלמדת של בני אדם להתבונן פנימה תוך אהדה ותמיכה, להביא את הקשב אל ההווה וכן להרחיב את התודעה, לשפר את הריכוז ולהתמודד טוב יותר עם משברים. כלומר, מיינדפולנס הוא כלי שיכול לעזור לנו להגיע לשלווה, אושר, הפחתת לחצים ובעיות שונות וכן לפתח את יכולות הריכוז שלנו. כיום ניתן להיחשף לתחום של מיינדפולנס יותר ויותר במוסדות אקדמיים, בעולם החינוכי, בארגונים שונים ועוד. ניתן למצוא קורסים וסדנאות רבים ומגוונים בתחום ולרכוש כלים חדשים לחיים.

לצד קורסים מגוונים של מיינדפולנס ניתן למצוא היום גם סדנת מיינדפולנס לילדים והורים שהיא בעצם סדנה המיועדת ללמד את ההורים והילדים על ידי משחק וחוויה את הכלים השונים ואת היסודות של השיטה. בסדנאות כאלו מלמדים את ההורים כיצד לספק לילדים תחושה של ביטחון וחוסן, יכולות להתמודד עם מצבים רגשיים ועוד. סדנאות של מיינדפולנס לילדים יכולות להיות מורכבות ממספר מפגשים כאשר חלקם יהיו מיועדים להורים לבד וחלקם יהיו מיועדים להורים וילדים יחד. סדנת מיינדפולנס לילדים והורים מיועדת להעניק יסודות לתרגול של מיינדפולנס וללמד כיצד ניתן להטמיע את השפה הנלמדת גם כחלק משגרת החיים היומיומית.

סדנת מיינדפולנס לילדים יכולה גם להתייחס לקורסים המיועדים לאנשי חינוך וטיפול ומטרתם להכשיר את אותם מטפלים ואנשי חינוך להנחות ילדים ובני נוער. קורסים בסגנון הזה לרוב יכללו לימוד אודות עבודה עם מיינדפולנס בקרב ילדים ובמסגרות חינוכיות, היכרות עם עקרונות ויסודות המיינדפולנס, תרגול של כלים שונים להתמודדות עם מצבים בחיים ועוד. סדנת מיינדפולנס לילדים שמלמדת כיצד להנחות מיינדפולנס לילדים יכולה להתאים למורים, מנהלים, יועצים, הורים ועוד.

כאשר מחפשים סדנת מיינדפולנס לילדים והורים או סדנת הנחיית מיינדפולנס לילדים ניתן למצוא מידע רב באינטרנט אודות מוסדות ומרכזים שמעבירים תוכניות מיועדות ולקרוא אודות המרכז, אודות התכנית, כמה מפגשים היא כוללת וכמה שעות כל מפגש, מה לומדים בסדנה וכן למי היא מיועדת, מה המחירים ועוד.

ניתן גם לקרוא חוות דעת והמלצות של אחרים על מנת להתרשם מהתכנית ומהמרצים שמעבירים אותה. מבחינת מחירים, המחיר של סדנת מיינדפולנס לילדים והורים או סדנת הנחיית מיינדפולנס לילדים משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו למשל התכנית עצמה, המוסד שמעביר את הסדנה, כמה מפגשים יהיו ועוד. כמו כן קיימים היום קורסים של מיינדפולנס המיועדים גם למבוגרים, סדנאות דרך קופות החולים וכן קורסים מקוונים כאשר המחיר של כל קורס או סדנה משתנה גם כן ויכול לנוע בין טווח גדול של מחירים. מיינדפולנס הוא תחום שהופך יותר מוכר בעולם המערבי והוא מגיע מהבודהיזם, כולל תרגולים של מדיטציות, תרגילי נשימה וכלים להתמודדות עם מצבי לחץ שונים. ניתן למצוא היום מידע רב אודות התחום ולהבין מה היסודות שלו ומה הוא יכול לתרום.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *