Home / ביטוח / מהי הצעה לביטוח חיים ?

מהי הצעה לביטוח חיים ?

אנשים רבים בוחרים כיום לרכוש ביטוחים פרטיים שונים כמו ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד. ביטוח חיים הוא ביטוח שמטרתו להבטיח המשך הכנסה למבוטח במקרה של אובדן חוסר עבודה כתוצאה מתאונה או להבטיח המשך של הכנסה לשארים של נפטר. עבור ביטוח חיים משלמים מדי חודש עלות קבועה והמחיר משתנה בהתאם לגורמים רבים. ניתן לקבל הצעה לביטוח חיים מהחברות השונות המציעות כיום ביטוחי חיים בשוק.

קיימות מספר חברות ביטוח כאשר כל אחת מציעה ביטוחים שונים, מסלולים שונים ומחירים שונים. החברות השונות לרוב מתחזקות אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות סוגי הביטוחים השונים שלהן וכמו כן לקרוא תוכן אודות החשיבות של כל ביטוח. חברות רבות גם מציעות אפשרות להוריד טופס של הצעה לביטוח חיים הכולל פרטים שונים שעליהם עונה הלקוח.

הצעה לביטוח חיים משתנה בין חברה לחברה כאשר כל חברה מציעה חבילות שונות ומסלול אחר וכמו כן המחירים של החברות השונות שונים זה מזה. מחיר של ביטוח חיים משתנה גם מפרמטרים שונים הקושרים למבוטח כמו גיל ומצב בריאותי. 

אנשים רבים בוחרים לפנות לחברות הביטוח באופן ישיר ולקבל הצעה לביטוח חיים מהן, ואילו אחרים בוחרים להיעזר בסוכן ביטוח. סוכן ביטוח הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוח ומטרתו להיפגש עם הלקוח שלו, להבין מה הצרכים שלו ומה היכולות הכלכליות שלו וכך להציע לו את המסלול המתאים לו ביותר דרך החברה המשתלמת ביותר. סוכן הביטוח גם יתנהל מול החברה במקום הלקוח באופן שוטף וגם במקרים של תביעה. בזכות הידע והניסיון שלו, יכול הסוכן לכוון את הלקוח שלו בבחירה ולכן רבים בוחרים להיעזר בסוכן ולא לעבוד ישירות מול החברות השונות.

מעבר לקבלת הצעה לביטוח חיים מהחברות השונות ניתן היום גם לערוך מעין סקר שוק ולהבין את טווח המחירים בשוק באמצעות מחשבון ביטוח אינטרנטי. כאשר משתמשים במחשבון זה באינטרנט, יש להקליד מספר פרטים כמו למשל גיל, סכום מבוקש ועוד. לאחר מכן המחשבון יציע לנו מספר הצעות מחיר שונות מאת חברות שונות ובכך נוכל להבין את מחירי השוק ומהי ההצעה הכי משתלמת יום לביטוח חיים.

מעבר לביטוח חיים פרטי, קיים היום גם ביטוח חיים למשכנתא שהוא חלק מהתנאים של קבלת משכנתא מהבנק. כלומר מדובר בפוליסה שמיועדת להבטיח תשלומי משכנתא לבנק במקרה של פטירת המבוטח. גם הצעה לביטוח חיים למשכנתא ניתן לקבל מהחברות השונות או מסוכן הביטוח וגם היא תהיה שונה מחברה לחברה.

לביטוחים פרטיים יש משמעות גדולה והם יכולים להיות משתלמים עבור אנשים רבים, למרות התשלום החודשי שכרוך בהם. כיום ניתן למצוא מידע רב אודות הביטוחים השונים ולהבין מה ההבדלים, כיצד בוחרים ביטוח, כיצד בוחרים סוכן ביטוח ולפי מה לבחור את המסלולים המתאימים ביותר עבורנו.

About admin

Check Also

כיצד לבחור סוכנות ביטוח במרכז ?

סוכנות ביטוח היא מקום בו עובדים מספר סוכני ביטוח העוסקים בתחומי ביטוח שונים ומטפלים בלקוחות אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *