Home / אזרחות צרפתית / מהו חידוש דרכון צרפתי ?

מהו חידוש דרכון צרפתי ?

חידוש דרכון צרפתי נעשה בכל כמה שנים באמצעות הקונסוליה. עבור ילדים, החידוש נעשה בכל חמש שנים ועבור מבוגרים בכל עשר שנים. דרכון צרפתי הוא דרכון שמעניק לבעליו הטבות רבות באירופה. צרפת היא אחת המדינות באיחוד האירופי ולכן אזרחות צרפתית מעניקה לבעליה אפשרות לנוע בחופשיות באירופה, לגור במדינות שונות, ללמוד בהן, לעבוד בהן ולהקים עסקים. בנוסף, אזרחות צרפתית מאפשרת לבעליה להיכנס לארצות הברית ללא ויזה.

מעבר לתחום של חידוש דרכון צרפתי ישנו גם התחום של הוצאת אזרחות צרפתית. ישראלים רבים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות זו כדי לאפשר לעצמם לעבור לאירופה לתקופה מסוימת או להגר לשם. ישנם סוגים רבים של זכאות לאזרחות צרפתית, ביניהם למשל זכאות מטעם נישואין עם אזרח צרפתי, זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת, מטעם שורשים צרפתיים ועוד. על פי סוג הזכאות משתנה התהליך עצמו וכך למשל כדי לקבל אזרחות מטעם נישואין יש לעבור מבחן שפה ולהוכיח חמש שנות נישואין משותפות.

ישראלים שאינם זכאים להוציא אזרחות ובכל זאת מעוניינים לעבור לצרפת לצורך לימודים אקדמיים, לצורך עבודה או טיול ארוך, יכולים להוציא ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה זמנית שמאפשרת לבעליה לשהות בצרפת לתקופה מסוימת וישנם סוגים רבים של ויזה בהתאם לסיבת השהות ולתקופת השהות.

האפשרות של הוצאת אזרחות מתאימה לזכאים ולאלו המעוניינים לאפשר לעצמם יותר הטבות באירופה. כמו כן, חידוש דרכון צרפתי נדרש במקרה שמחזיקים בדרכון והוא פג תוקף.

כמו חידוש דרכון צרפתי יש גם חידוש זכאות לאזרחות, כלומר אזרחות שאינה מומשה יכולה להתיישן ויש צורך לחדש אותה מול הגופים הרלוונטיים.

כיום, גם בתחום של חידוש דרכון צרפתי וגם בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית, רבים פונים לעורך דין. בארץ ישנם עורכי דין צרפתים שנותנים שירותים בתחומי דין צרפתי וישראלי כמו למשל בתחום של נדל"ן, נישואין, גירושין, ירושות, הוצאת אזרחות וכן חידוש דרכון צרפתי לישראלים. עורך דין צרפתי מכיר היטב את התחום ואת התהליכים השונים הנדרשים ולכן יכולים לזרז את ההליכים, לעזור ללקוח בהתנהלות מול הגופים השונים וכו'. עורך דין צרפתי נותן שירות גם בתחום של התיישנות זכאות לאזרחות ובתחומים נוספים.

כיום ניתן למצוא עורך דין צרפתי בישראל באמצעות האינטרנט, שם לרוב הם יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלהם, אודות תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית, חידוש דרכון או הוצאת ויזה לצרפת. עורכי דין לרוב גם יענו על שאלות של גולשים שונים. ישנם עורכי דין שהם גם נוטריונים ולכן יכולים גם לתרגם מסמכים משפטיים שונים. כל עורך דין מציע עלויות שונות עבור השירותים שלו וניתן לערוך השוואה בין עורכי הדין השונים בשוק. למרות שעבור שירותיו של עורך דין יש עלות נוספת, בעזרתם ניתן להקל על התהליכים השונים.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מתייחסת למעמד המשפטי המוענק לאנשים המוכרים כאזרחי צרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *