Home / סוכן ביטוח / סוג עבודתו של סוכן ביטוח פנסיוני

סוג עבודתו של סוכן ביטוח פנסיוני

ביטוח פנסיוני הוא אחד הביטוחים החשובים כיום בשוק ולכן כל עובד שכיר ועצמאי חייבים להיות בעלי קרן פנסיה. קיימים סוגים רבים של מסלולים פנסיונים ביניהם למשל קרנות מנהלים, קרנות השתלמות או קרנות גמל. כל חברה מבטחת מציעה מגוון מסלולים במחירים שונים ובעלי יתרונות אחרים. את סוג המסלול בוחרים על פי גורמים רבים, כמו למשל הכנסות המבוטח, מקום העבודה ועוד.

אנשים רבים בוחרים לפנות ישירות לחברות הביטוח על מנת לפתוח קרן פנסיה או לרכוש ביטוחים אחרים כמו למשל ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות וביטוחי רכב. עבודה מול החברות השונת היום כוללת אפשרויות התנהלות באופן מקוון וכן שירות מהיר. כמו כן ישנם אנשים שבוחרים לפנות אל סוכן ביטוח פנסיוני העוסק בתחום הפנסיוני ומכיר היטב את המסלולים, החברות והמחירים השונים. סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים ולרוב כל סוכן יעסוק בתחום ספציפי כמו למשל בתחום ביטוחי הבריאות או בתחום הפנסיוני. סוכן ביטוח פנסיוני ייפגש עם הלקוח, ועל פי גורמים רבים הוא יתאים לו את המסלול הפנסיוני המתאים ביותר. בעזרת סוכן ניתן לחסוך זמן, בדיקה מקיפה אודות הסוגים השונים של הביטוחים וכן התנהלות מול החברה.

לרוב כאשר מגיעים למקום עבודה חדש, סוכן ביטוח או חברת ביטוח מטעם המעסיק יוצרים קשר עם העובד ופותחים לו מסלולי פנסיה. לא כולם יודעים אך כל עובד שכיר רשאי לבחור סוכן ביטוח פנסיוני גם אם הוא לא הסוכן איתו עובד המעסיק. עם הסוכן יכול השכיר לעבוד על מנת להצטרף לאחד המסלולים הפנסיונים שיבחר. כמו כן, העובד יכול לבחור לפנות ישירות לחברת ביטוח שיבחר.  הוא לא הסוכן שאיתו עובד המעסיק. 

כדי לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות ניתן להיעזר במחשבון אינטרנטי שממיין את המחירים השונים מאת החברות השונות או לערוך השוואה בין חברות ביטוח שונות בשוק. גם עבודה מול סוכן ביטוח פנסיוני מאפשרת לקבל מחירים עבור מסלולי פנסיה שונים.

כמו בתחומים רבים, יש לפנות לאנשי מקצוע על מנת לפתור בעיות או לבחור במסלולים הנכונים וכך גם בתחום של ביטוחים פנסיונים. עבודה מול סוכן ביטוח פנסיוני היא בעלת יתרונות רבים כיון שהוא מכיר היטב את התחום, הוא בעל ניסיון ומכיר מסלולים רבים. בנוסף הסוכן יודע להתאים את המסלולים ללקוחות שלו ויכול לעקוב בקלות אחרי שינויים החלים בפוליסות.

סוכן ביטוח פנסיוני עובד עם מספר חברות ביטוח ולכן הוא גם מכיר את האפשרויות שלהן ואת המסלולים הפנסיונים שלהן היטב ואינו צריך לערוך השוואה. ניתן למצוא סוכן ביטוח ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, לקרוא דירוגים אודות הסוכן, לקרוא המלצות ולהתרשם מהאתר שלו בו ניתן לקרוא אודות חברות הביטוח השונות ואודות החשיבות של הביטוחים השונים. חשוב לבחור בסוכן מקצועי ואמין.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *