Home / אזרחות צרפתית / תהליך של חידוש דרכון צרפתי

תהליך של חידוש דרכון צרפתי

חידוש דרכון צרפתי הוא תהליך שנעשה כל חמש שנים עבור דרכון של ילדים וכל עשר שנים לדרכון של מבוגרים. החידוש הוא רלוונטי על מנת להשאיר את הדרכון בתוקף.

דרכון צרפתי הוא דרכון המציע אפשרויות רבות באירופה ולכן הוא הפך ליותר נפוץ בקרב ישראלים. כך למשל דרכון צרפתי מאפשר לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לעבוד בהן, להקים עסקים וכן ללמוד במוסדות אקדמיים יוקרתיים באירופה. בנוסף, אזרחות צרפתית מאפשרת לבחור בבחירות מקומיות וכן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. ישנם סוגים שונים של זכאויות לקבלת דרכון צרפתי ביניהם למשל זכאות מטעם נישואין עם אזרח צרפת, ילודה על אדמת צרפת גם אם ההורים אינם צרפתיים וכן זכאות מטעם הורשה. כך או כך, חידוש דרכון צרפתי נדרש בכל כמה שנים.

כיום ישראלים רבים מחזיקים בדרכון צרפתי כיוון שהם עובדים בצרפת, מטיילים באירופה, יש להם משפחה בצרפת ועוד. בכל כמה שנים הם מבצעים חידוש דרכון צרפתי דרך הקונסוליה הצרפתית או בעזרת עורך דין המציע שירותים בתחום. ישראלים המעוניינים ללמוד בצרפת או לעבוד בה לתקופה מסוימת אך אינם זכאים להוצאת דרכון, יכולים להוציא ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת לצורך לימודים או עבודה. קיימים סוגים שונים של ויזה לצרפת ביניהם ויזה לסטודנט שמאפשרת ללמוד במוסד אקדמי לתקופה של 12 חודשים, לעבוד במהלך הלימודים ועוד.

כיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין צרפתיים שמציעים שירותים במגוון תחומים הקושרים בין הדין הצרפתי לישראלי. כך למשל עורך דין צרפתי מציע שירותים של הוצאת אזרחות, הוצאת ויזה וכן בנושאים של ירושות, נדל"ן, עסקים ועוד. חידוש דרכון צרפתי גם הוא יכול להיעשות בעזרתו של עורך דין צרפתי. 

עבודה מול עורך דין צרפתי היא מומלצת למרות שהיא כרוכה בעלויות נוספות, בעיקר כי מדובר באיש מקצוע שמכיר את הדין הצרפתי, דובר את השפה, מכיר את ההתנהלות מול הגופים השונים ועוד. מלבד חידוש דרכון צרפתי ישנו גם חידוש של זכאות להוצאת דרכון. זכאויות מסוימות מתיישנות אם לא מימשו אותן מספר שנים ועורכי דין צרפתיים מציעים גם שירותים בתחום של חידוש הזכאות.


כיום ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים בארץ באמצעות האינטרנט. לרוב עורכי דין צרפתיים יתחזקו אתר אינטרנט על מנת לפרסם את עצמם ובו ניתן לקרוא אודות עורך הדין וההשכלות שלו, אודות השירותים שלו וכן אודות תהליכים שונים. כך למשל ניתן למצוא מידע באתר אודות תהליך של חידוש דרכון צרפתי ומה הוא כולל. כמו כן, ניתן לקרוא אודות התהליך של הוצאת דרכון צרפתי מטעם נישואין, הורשה או ילודה על אדמת צרפת. באתר ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים אודות עורך הדין. כל עורך דין מציע עלויות שונות עבור השירותים שלו וניתן לערוך סקר שוק.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית היא תערובת מרהיבה של תרבות, היסטוריה, וחופש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *