Home / Uncategorized / אביזרי במה וציוד לאירועים

אביזרי במה וציוד לאירועים

במה היא אמצעי הגבהה המשמש לאירועים ומופעים רבים ואותה ניתן לראות כיום כמעט בכל אירוע. מטרתה של הבמה היא להבליט את מה שמתרחש על גביה ולאפשר גם לאנשים שנמצאים רחוק יותר ליהנות מאותו מיצג על הבמה. ניתן לראות כיום במות בתיאטרון, במופעי אומן, בנאומים ובאירועים עסקיים. 

על גבי הבמה לרוב יהיו אביזרי במה הכוללים בין היתר גב במה, פודיום, מדרגות, עיצוב במה, תפאורה ועוד. אביזרי הבמה מותאמים לסוג האירוע ולסוג הבמה.

בעולם התיאטרון, אביזרי במה יכללו ציוד רב הקשור גם לעיצוב. כך למשל בהצגות ניתן לראות תפאורה רבה, מתחלפת או קבועה, ציוד הגברה ותאורה, תלבושות לשחקנים וכמובן גב במה שכולל תמונה של נוף למשל. אולם, לא רק בהצגות אביזרי במה נדרשים וניתן לראות אותם גם באירועים נוספים כמו חתונות, הרצאות ועוד.

כך למשל כאשר מקיימים אירועים עסקיים בהם יש נאום או מצגת, נדרשת במה ועל גביה אביזרי במה הכוללים פודיום לנאומים למשל. פודיום לנאומים הוא מעין דוגן עשוי לרוב עץ, שמאחוריו יש מקום המיועד להניח דפים, מחשב וציוד נוסף הקשור לנאום. 

כמו כן, גם במופעי מוזיקה של אומנים נדרשים אביזרי במה שונים ביניהם ציוד נדרש על ידי האומן בעצמו. 

כיום קיימות חברות רבות בשוק שמציעות במות, ולצידן גם מוצרים נוספים ואביזרים לבמה. חברות אלו מציעות גם לרוב מחסומים לאירועים, תפאורות לאירועים ועוד. 

אביזרי במה שונים מוזמנים לפי סוג האירוע ולפי הצורך בהם. בהתאם לכמות הקהל, לסוג הבמה ולסוג האירוע בוחרים את האביזרים הנדרשים.

אביזרי במה לרוב יהיו מוצעים להשכרה, אולם ניתן למצוא גם חברות המציעות אותם למכירה. לרוב מוצרים אלו מושכרים ובכך חוסכים ללקוח התעסקות בשינוע ובאחסון שלהם. כמו כן, כאשר שוכרים ציוד כזה ניתן לגוון בכל פעם ולבחור בציוד הכי חדשני. בנוסף המחיר להשכרה הוא זול יותר. עם זאת במקרים בהם מדובר בארגון שעושה שימוש רב באביזרים הללו, ייתכן שהוא יעדיף לרכוש אותם.

מחירים של אביזרי במה משתנים בהתאם לחברה המציעה אותם, בהתאם למכירה או להשכרה שלהם, בהתאם לסוג שלהם ולכמות המוזמנת. כל חברה מציעה מחירים אחרים וניתן לערוך השוואה בין החברות השונות. לרוב, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי האביזרים השונים המתאימים והנדרשים לאירוע. חברות המציעות שירות זה לרוב ישעו על פי סוג האירוע וכמות הקהל איזה ציוד נדרש.

חברות המציעות ציוד לאירועים לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהן. כמו כן, באתר ניתן לקרוא אודות המוצרים שלהן ולראות תמונות של אביזרים שונים לבמה. חלק מהחברות גם מפרסמות מחירים וחלקן לא. כמו כן, ניתן לקרן המלצות אודות כל חברה ולהתרשם מחוות דעת. מחיריה של כל חברה יהיו מעט שונים וניתן להשוות ולהכיר את טווח המחירים בשוק לפני שבוחרים עם מי לעבוד. 

About admin

Check Also

עיצובים שונים של גדר לחצר

גדר לחצר או גדר לגינה נועדו על מנת לגדר את שטח הבית מפני מסיגי גבול וגם כדי למנוע יציאה של בעלי חיים או ילדים מחוץ לשטח הבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *