Home / גדרות / מדרגות ברזל לבית ולחוץ

מדרגות ברזל לבית ולחוץ

מדרגות ברזל הן סוג של מדרגות הנפוץ בעיקר במקומות בהם יש צורך במדרגות חירום או במבנים ציבוריים. אולם כיום ניתן לראותן גם בבתים פרטיים כאלמנט עיצובי.

מעצבי פנים ואדריכלים רבים מעצבים בתים כיום בשילוב של מדרגות ברזל ולא סתם. מעבר להיותם מדרגות פונקציונליות, זולות יחסית למדרגות אחרות וגם קלות לתחזוקה, הן גם מציעות פן עיצובי חדש ומרענן.

מדרגות ברזל לצד מוצרים רבים מברזל מציעים מראה אורבני וחדשני. אם בעבר מוצרי ברזל היו אפורים ומאסיביים, כיום ניתן לראות מוצרי ברזל בעיצוב ייחודי ומרהיב.

מדרגות ברזל מיוצרות במסגריה, בית מלאכה בו עובד המסגר יזם מייצרים מוצרים שונים ממתכות. על ידי חימום המתכת

וכיפוף שלה יכול המסגר ליצור צורות ועיצובים שונים. במסגריה מייצרים סורגים לחלונות, מעקות למדרגות, מדרגות, שערי כניסה לבית וכן פסלי נוי ממתכות.

את מדרגות הברזל ניתן לעצב בצורות שונות, כלומר ליצור גרם מדרגות ישר או מעוקל. כמו כן, ניתן לשלב למדרגות חומרי גלם נוספים כמו למשל עץ על מנת ליצור מראה כפרי ואותנטי. 

ליד כל גרם מדרגות, בין אם הוא חיצוני או פנימי צריך להיות גם מעקה למדרגות. קיימים היום מעקות מסוגים שונים ובעיצובים שונים ולרוב מתאימים אל המעקה למדרגות לפי קריטריונים רבים. מעקה של מדרגות חוץ לרוב יהיה פחות מעוצב אך מעקות למדרגות בתוך הבית לרוב יבינו בעלי עיצוב מוקפד. ניתן לראות מעקות בעלי פרזולים ועיטורים כמו למשל עלים, פרחים וספירלות. כמו כן, ניתן לראות מעקות ברזל המשלבים גם זכוכית או עץ לשיפור המראה. 

מדרגות ברזל כמו גם מעקות ברזל ומוצרים נוספים מברזל עוברים תהליך של גילוון בעיקר אם הם נמצאים בחוץ וחשופים לנזקי מזג האוויר. גילוון הוא תהליך שבו מצפים את הברזל בחומרים ייעודיים שמגנים עליו מפני היווצרות חלודה. קיימים שני סוגים של גילוון, חם וקר כאשר הגילוון החם נחשב איכותי יותר ולכן גם יקר יותר. כמו כן הוא מתבצע במקומות ספורים בארץ.

ניתן למצוא כיום מבחר של מדרגות ברזל על ידי חיפוש מסגריות שונות בארץ. ישנן מסגריות המעניקות שירות בכל הארץ ואחרות

המציעות שירותים מקומיים. ניתן למצוא כיום מסגריות באינטרנט, שם לרוב הן יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהן ואודות המוצרים שהן מציעות. כמו כן באתר ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים אודות המסגריה.

לרוב מסגריות יפרטו אודות כל מוצר, מה סוגיו השונים, מה אפשרויות העיצוב ומה המחירים. כמו כן, ניתן לראות באתר דוגמאות של מוצרים שונים. כך למשל ניתן לראות מדרגות ברזל בעיצובים שונים ובצורות שונות. 

מחיר של מדרגות ברזל כמו גם מחירים של מוצרים אחרים נע בין טווח רחב ומשתנה בהתאם לגורמים רבים ובהתאם לכל בית מלאכה. מיתן לערוך השוואה בין מספר מסגריות על מנת להבין את המחירים בשוק.

About admin

Check Also

סוגים שונים של שערים חשמליים

בבתים רבים ובמשרדים רבים מתקינים שערים חשמליים לחניה על מנת להבטיח מקום חניה קבוע וחיסכון בזמן חיפוש חניה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *