Home / אזרחות צרפתית / אזרחות צרפתית והיתרונות שלה

אזרחות צרפתית והיתרונות שלה

ישראלים רבים בשנים האחרונות בודקים את הזכאות שלהם להוצאת אזרחות צרפתית כיוון שהם מעוניינים ליהנות מההטבות שהיא מציעה וגם לפתוח דלתות חדשות לעולם. כיום יותר אנשים מהגרים, עוברים לתקופה למדינות אחרות, חיים על קו של שתי מדינות וכן רוצים לטייל ולראות עולם. אזרחות צרפתית מאפשרת בין היתר לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לעבוד בהן, לגור בהן וללמוד במוסדות אקדמיים בהן וכמו כן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה.

אזרחות צרפתית מעניקה הטבות רבות ולכן רבים בודקים אודות הוצאה שלה. כדי להוציא את האזרחות יש לבדוק ראשית זכאות. זכאות לאזרחות צרפתית נובעת מכמה סיבות ובהן מטעם ילודה על אדמת צרפת, הורים צרפתיים, נישואין לאזרח צרפתי ועוד. כל סוג של זכאות להוצאת אזרחות גורש תהליך מעט שונה והצגת מסמכים אחרים. 

מי שלא זכאי להוצאת אזרחות צרפתית או שאינו מעוניין בכך יכול לבדוק אודות הוצאת ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית. ויזה מיועדת לאנשים שרוצים להגיע לצרפת לתקופה מוגבלת על מנת ללמוד במוסד אקדמי, לעבוד או לערוך מחקר. קיימים סוגים רבים של ויזות לצרפת ולרוב בוחרים בסוג המתאים על פי סיבת השהייה בצרפת.

אם כן מעוניינים להוציא אזרחות, תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית מתבצע מול הקונסוליה הצרפתית בארץ. אולם, מדובר בתהליך מורכב וארוך ולכן רבים בוחרים להיעזר בעורך דין צרפתי המציע שירותים בתחומים שונים. 

כיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין צרפתיים בקלות, כיוון שהם מציעים שירותים לעולים צרפתים רבים וגם לישראלים רבים שצריכים שירותים בתחום הקושר את הדין הצרפתי ואת הדין הישראלי. עורכי דין צרפתיים לרוב יציעו שירותים בתחום הנדל״ן, בתחום העסקי, בתחום של הוצאת אזרחות וכן הוצאת ויזה לצרפת.

תהליך של הוצאת אזרחות המתבצע מול עורך דין יכול להקל על הלקוח וגם לזרז את הבקשה. עורך דין צרפתי מכיר את הדין הצרפתי, את השפה וכמו כן את הגופים השונים מולם יש להתנהל ואת הפרוצדורה הרצויה. עורך הדין יכול להגיד ללקוח שלו אילו מסמכים עליו להכין למשל בהתאם לסוג הזכאות

שלו, ולעזור לו להתנהל מול הרשויות השונות.

לרוב עורך דין צרפתי בארץ יתחזק אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהוא מציע וגם אודות ההתמחות וההשכלות שלו. באתר ניתן למצוא מידע אודות התחום של אזרחות צרפתית וכן אודות סוגי הזכאויות השונים לקבלתה. כמו כן, ניתן לקרוא אודות מסמכים נדרשים להוצאת

אזרחות, אודות התהליך עצמו ולהבין יותר מה הוא דורש. עלויות של שירותים של עורכי דין משתנות בהתאם לגורמים רבים וניתן לערוך השוואה בין מספר עורכי דין שונים המציעים את השירות הרלוונטי. במקרים מסוימים הזכאות עצמה לקבלת אזרחות מתיישנת וכדי לבדוק אודות חידוש שלה יש להיעזר גם כן בעורך דין.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מתייחסת למעמד המשפטי המוענק לאנשים המוכרים כאזרחי צרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *