Home / תקשור רוחני / מהו תקשור רוחני ?

מהו תקשור רוחני ?

תקשור רוחני הוא יכולת של אדם לקבל מסרים מתת המודע של האדם שמולו, תקשור גבוה הוא תקשור שמקבל מסרים מישויות חיצוניות שאינן קיימות בעולם הפיזי כמו למשל ישויות אור ומלאכים הנקראים גם מדריכים רוחניים. ישויות אור למשל הן ישויות שקיימות במימד הרוחני ונחשבות לבעלות יכולות וידע בנושאים הנוגעים לאנושות. 

תקשור מטרתו לעזור למטופלים שמגיעים אליו להסתכל על הצד המואר, לקבל תובנות על החיים ולקבל כלים להתמודדות עם מצבים שונים וקשיים שונים על מנת לשפר תחומים רבים כמו למשל זוגיות, עבודה ועוד. כיום בעולם של תקשור רוחני ניתן למצוא גם מתקשרים רבים שאינם אמינים ויש דרכים לאמוד זאת. כך למשל מתקשרים מומלצים ואמינים לרוב לא יציעו מסרים שליליים ומפחידים אלא יעניקו כלים להתמודדות עם מצבים שונים. כמו כן, מתקשרים שאינם אמינים יראו אגו וכוח וירגישו שהמטופל שמולם יאמין לכל מה שיגידו. ישנם מתקשרים שמדברים על העתיד, דבר שלדעת רבים אינו חיובי. כמו כן, מתקשרים שגובים סכומים גבוהים מדי יכולים להיחשב כלא אמינים.

התקשור נעשה על ידי מפגש בין המטפל למטופל והוא כולל גם שיח ומידע שמציע המטפל על העבר של המטופל, זוהי עוד דרך לבדוק את אמינות המתקשר. תקשור רוחני יכול לעזור לאנשים שמעוניינים בהכוונה, אנשים המחפשים שיפור בחיים, במערכות יחסים ועוד. אנשים שפונים לתקשור גם מעוניינים להתחבר לאני העצמי ולממש את הפוטנציאל שלהם.

תקשור רוחני נעשה על ידי פגישה בין המתקשר למטופל או באמצעות הטלפון. במהלך השיחה המתקשר לפעמים יספר גם על עצמו ועל חייו וישלח אנרגיות איזון למטופל. המטופל גם יכול לשאול שאלות שונות ויקבל תשובה מהמתקשר. המתקשר יכול להציע הכוונה והדרכה לגבי שאלות של המטופל והוא יכול גם לאתר מחסומים שונים אצל המטופל. המתקשר גם מקבל מסרים מישויות שונות.

קיימים מתקשרים רבים בתחום של תקשור רוחני וניתן למצוא אותם על ידי המלצות של חברים ובני משפחה וגם באמצעות האינטרנט. לרוב מתקשרים יתחזקו אתר על מנת לפרסם את עצמם ובו הם יפרטו אודות עצמם, אודות התהליך של תקשור וכיצד הוא מתבצע, מהו תקשור רוחני ולמי הוא מתאים. ניתן למצוא מידע רחב באינטרנט אודות תחום התקשור ולהבין עם מי מתקשרים, מה המסרים שעולים בטיפול, מהי כל ישות איתה ניתן לתקשר וכיצד תקשור יכול להועיל בתחומים שונים בחיים. 

כמו כן, באתר של מתקשרים ניתן לקרוא גם אודות שירותים נוספים שהוא מציע. מתקשרים רבים עוסקים בתחומים רגשיים נוספים ומציעים גם אימונים אישיים, העצמה אישית וטיפולי nlp. המחירים של תקשור משתנים בהתאם למתקשר עצמו ובהתאם לגורמים נוספים. ניתן לערוך השוואה בין המחירים השונים על מנת להבין מה הממוצע של מפגש תקשור. חלק מהמתקשרים גם יוסיפו המלצות וחוות דעת של מטופלים קודמים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *