Home / אינסטלציה / האם יש אינסטלטור 24 שעות ביממה שניתן להשיג בטלפון?

האם יש אינסטלטור 24 שעות ביממה שניתן להשיג בטלפון?

מהו אינסטלטור?

אינסטלטור הוא איש מקצוע אשר עוסק בתחום מערכות המים והביוב, סתימות, נזילות ודודי שמש. ישנם אינסטלטורים המציעים גם שירותים של שיפוץ חדרי אמבטיה.

מתי מזמינים אינסטלטור?

לרוב כאשר יש לנו בעיה בבית הקשורה בסתימה, נזילה או בעיה אחרת שלא מאפשרת לנו להשתמש במערכת המים, אנו מזמינים אינסטלטור. ניתן למצוא כיום אינסטלטורים שמציעים שירותים באזורים ספציפיים בארץ או בפריסה ארצית, וכן למצוא אינסטלטור 24 שעות ביממה אשר יכול להגיע גם בשבתות. 

עבודותיו של אינסטלטור

אחת הבעיות העיקריות בהן מטפל אינסטלטור, וזוהי גם בעיה שיכולה לדרוש אינסטלטור 24 שעות שיבוא בכל זמן, היא נזילה. בנזילה מבחינים באמצעות רטיבות בקיר, התקלפות, תלונות של השכנים או עובש, וברגע שמבחינים בה מזמינים אינסטלטור. ישנן דרכים שונות חדשניות לאיתור נזילות כיום, ולא כמו בעבר שהיו צריכים לשבור קירות ורצפות. 

איתור נזילות יכול להתבצע באמצעות מצלמה תרמית. בשיטה זו לרוב איש המקצוע יברר היכן יש בעיה במערכות המים, יזרים מים חמים בצינורות, ועל ידי מצלמה שקולטת חום, הוא יבין איפה הנזילה נמצאת. חלק מהאינסטלטורים לא פותרים את הבעיה ורק מציעים איתור שלה. 

כמו כן, אינסטלטורים שונים גם יציעו תיקון דודי שמש. כאשר יש בעיה בדוד, הוא יקצר, לא יחמם או לא יידלק. במקרים כאלו ניתן להזמין אינסטלטור 24 שעות שיתקן את הדוד או יחליף את החלק הבעייתי. ישנן סיבות רבות הגורמות לבעיה בדוד השמש ביניהן אבנית, התיישנות ועוד. 

אינסטלטורים שונים גם יציעו שירות של שיפוץ חדרי אמבטיה. במקרה זה אין צורך להזמין אינסטלטור 24 שעות אלא לקבוע באופן מסודר תאריכים לשיפוץ. שיפוץ חדרי אמבטיה כולל החלפה של מערכות וצינורות מים ולכן דורש אינסטלטור. לעיתים כאשר לקוח מעוניין לשפץ את חדר האמבטיה הוא ירצה להחליף את הצנרת כולה על מנת לחדש אותה. 

מחירים של אינסטלטור

המחיר עבור עבודות האינסטלציה השונות משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו מורכבות הבעיה. כמו כן, אינסטלטורים שונים גובים מחירים שונים גם בהתאם למיקום התקלה בארץ, ובהתאם לזמן הקריאה. למשל, אם מזמינים אינסטלטור 24 שעות ייתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר בשבתות.

כיצד למצוא אינסטלטור?בין אם מחפשים אינסטלטור 24 שעות או אינסטלטור באופן פחות דחוף, ניתן למצוא אותו באמצעות האינטרנט. אינסטלטור כמו אנשי מקצוע אחרים יתחזק לרוב אתר על מנת לפרסם את עצמו, ובו ניתן למצוא מידע אודות השירותים שהוא מציע, להבין מה המחירים עבור השירותים השונים וכן מה כולל התהליך. כך למשל אינסטלטור יכול להסביר באתר שלו כיצד עובד תהליך של איתור נזילה, מה כולל שיפוץ חדרי אמבטיה ועוד. כמו כן, ניתן לקבל המלצות על אינסטלטור גם מחברים או קרובי משפחה שכבר הזמינו את שירותיו בעבר.

About admin

Check Also

אינסטלטור מומחה בתחום של איתור נזילות

אינסטלטור או בעברית שרברב הוא איש מקצוע שתפקידו לאתר ולתקן תקלות הקשורות לצנרת וביובים. ישנם אינסטלטורים שמתמחים בתחומים שונים כמו נזילות, פתיחת סתימות, שחרור סתימות ביובים עירוניים וכדו'. אינסטלטורים מסוימים עובדים כחלק מחברה גדולה וישנן כאלו אשר עובדים באופן עצמאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *