Home / בניית וקידום אתרים / על אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום הדיגיטלי: פרסום בגוגל

על אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום הדיגיטלי: פרסום בגוגל

גוגל הצליחה בשנים האחרונות לבסס את מעמדה כדף הבית של כמעט כל משתמש בעולם. מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. גוגל, שהתחילה את משרדה הראשון בתוך מחסן מושכר, כיום נחשבת לאחת החברות הגדולות בעולם בתחום ההיי טק ושוויה נאמד בכ-23 מיליארד דולר. עוד לפני שהיה ניתן לבצע פרסום בגוגל , גוגל הייתה מנוע חיפוש עם הרבה מאוד נתונים, המאפשר למצוא אתרי תוכן רלוונטיים לפי מילות חיפוש. אבל מהר מאוד גילתה גוגל שעם כמות משתמשים הולכת וגדלה מגיע גם כוח שיווקי רב ולכן התחילה להציע את שירותי הפרסום שלה תחת .Google Ads

כיום, פרסום בגוגל נחשב לכלי הפרסום החזק ביותר שיש, עם 53,000 חיפושים בשנייה. זה אומר שמדי שנה יש כ-2 טריליון חיפושים בגוגל. כמות כזאת של חיפושים מקבילה לפקק הגדול ביותר שנראה אי פעם בתולדות האנושות ובו שלט ענק של פרסום בצדי הכביש. הכוח העצום של פרסום בגוגל הוא ייחודי משום שגוגל נבנתה על האמון של הגולשים כי תוצאות החיפוש שלה הן המהימנות ביותר. אחד הפיצ'רים היצירתיים ביותר בגוגל הוא "האם אתה מתכוון ל". המשתמש מקליד מילת חיפוש שהוא רוצה למצוא עליה עוד מידע, אך לעיתים מתרחשות טעויות הקלדה. האלגוריתמים של גוגל "ינסו" לנחש למה המשתמש התכוון כי האלגוריתם מסתמך על מילות חיפוש דומות עם תוצאות רלוונטיות שיש למילת החיפוש המוטעית של המשתמש ומסתמכת על כך שמשתמשים אחרים לפניך כנראה טעו בהקלדה בדיוק באותה מילת חיפוש. גוגל לא עושה תיקון כזה לחינם.

פרסום בגוגל– איך זה עובד?

פרסום בגוגל נשען בין היתר על מילות מפתח. מילת חיפוש לא נכונה תוביל לתוצאות פחות רלוונטיות עבור המשתמש. כדי שגוגל תוכל לתת למשתמש את התוצאות הרלוונטיות, עליו לדייק עד כמה שאפשר בנושא אותו הוא מעוניין לחפש. כך למשל בכתיבה בשורת החיפוש "כמות התנועה של גוגל" לא תתקיימנה תוצאות דומות בראש הדף כמו לשורת החיפוש- "כמות התנועה של משתמשים בגוגל". התיקון וההוספה של המילה "משתמשים" מדייקת את החיפוש עבור האלגוריתם של גוגל. לצורך העניין, שורת החיפוש "כמות התנועה של גוגל" יכולה להביא אותנו לגוגל מפות כיוון שמדובר במילה "תנועה", אך מה שרצינו למצוא היה תנועת משתמשים בגוגל. עלינו לדייק את ניסוח החיפוש כדי שהאלגוריתם של גוגל ייתן את תוצאת החיפוש המדויקת ביותר.

לסיכום, פרסום בגוגל יכול להיות כלי שיווקי יעיל מאוד עבור בעל עסק. כאשר בעל העסק מפרסם את העסק שלו בגוגל, גוגל יכולה להרוויח תוצאת חיפוש רלוונטית יותר עבור מילת המפתח שלה ובעל העסק מרוויח פרסום עבור בית העסק שלו והגדלת חשיפה ומאגר הלקוחות שלו. כך גוגל יכולה להמשיך ולצמוח ובתי העסק מרוויחים עוד פרסום.

About admin

Check Also

מהו קידום ממומן ולמה הוא חשוב לעסקים?

בעידן של היום, הדרך הטובה ביותר עבור עסקים לפרסם את עצמם היא באמצעות קידום במדיה. אנשים רבים כיום גולשים באינטרנט זמן רב מהיום כדי ללמוד, לעבוד וגם כדי לבצע קניות ולחפש אנשי מקצוע ומוצרים מסוימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *