Home / עבודות עץ / היתרון של פרגולות עץ מיוחדות אשר מעוצבות לפי דרישות הלקוח

היתרון של פרגולות עץ מיוחדות אשר מעוצבות לפי דרישות הלקוח

פרגולות עץ מיוחדות הן פרגולות אשר עברו עיצוב ושינוי של העץ לפי דרישת הלקוח. הכוונה לפרגולות עץ אשר חורגות מהסטנדרט לרוב ומגיעות בהתאם לצרכים שונים כדי להשתלב בצורה הנכונה ביותר במבנה. 

עיצוב ובניית פרגולות עץ מיוחדות אלו נעשה על ידי נגרים ומעצבי פרגולות אשר מתמחים בסוגי העצים השונים. סוגי העצים המרכזיים אשר נבנים עבור פרגולות עץ מיוחדות הן עץ תלת שכבתי ורב שכבתי, עץ לבן גושני וגם עץ מסוג דוגלס-פייר. כל אחד מסוגי העצים הללו הוא בעל תכונות שונות ולכן יש לבחור את סוג העץ בהתאם לצורך הבניה.

עצים תלת שכבתיים בנויים משלוש שכבות של עץ אשר נדחסות תחת קורת עץ אחת. המטרה של בנייה מסוג זה היא ליצור עץ קשיח ועמיד בפני נזקי הסביבה בנוסף לזה שיתן מרקם מלא וחלק לעץ. עץ רב שכבתי הוא בעל יותר מ-3 שכבות ויהיה צפוף יותר במרקמו ולכן יהיה פחות סיכוי שיתנפח או יהיה בעל סדקים.

עץ לבן גושני הוא לרוב יהיה עשוי מעץ אורן אשר מגיע מאזור פינלנד, מדינה סקנדינבית קרה במשך כמעט כל ימות השנה. יתרונותיו של עץ זה טמונים בעוביו הרב והמסיבי בגלל שבעת עיבוד העץ כמעט אין שינוי במרקמו של העץ והוא נשאר במבנהו המקורי ולכן גם נקרא גושני. 

עץ דוגלס-פייר הוא עץ עמיד וחזק מאוד אשר מתאפיין בצבעים בעלי גוון אדמדם וחום בהיר ונותנים לו את הסגנון הכפרי המחוספס אשר הופך אותו לפופולרי מאוד באזורים כמו צימרים ובתי מלון רבים. בנוסף, עץ זה החל להיות פופולרי עבור בנייה של פרגולות עץ מיוחדות גם בבתי יוקרה ומשתלב נהדר גם בבנייה מודרנית.

ניתן לבנות פרגולות עץ מיוחדות בהזמנה אישית גם מעצים מסוגים אחרים אך אלו הסוגים העיקריים מהם ניתן לבנות פרגולות לפי דרישת הלקוח. 

בחברות רבות אשר מייצרות פרגולות עץ מיוחדות בהזמנה אישית מבינים שאנשים מחפשים את השונה והמיוחד ולא בהכרח את הפרגולה החזקה או העמידה ביותר. השינוי הזה החל להופיע בעיקר בבתי יוקרה ובתי מעצבים כדי ליצור תחושה ייחודית אשר הפרגולה נראית כאילו אין שנייה לה בכל העולם. 

בנוסף, חברות רבות מקבלות משימות של פרגולות עץ מיוחדות אף יותר אשר דורשות ערבוב של כמה סוגי עץ בפרגולה אחת. זאת אומרת שניתן להזמין כיום פרגולות אשר קורות העץ העומדות יהיו מסוג עץ אחד והגג יהיה מסוג עץ שונה וכך הלאה. 

כדי ליצור פרגולות עץ מיוחדות יש להתייעץ עם חברות בנייה אשר מכירות היטב את התחום וכבר ביצעו עבודות מורכבות. היתרון בסקר שוק בכל הקשור לפרגולות עץ הוא שקל לראות לפי התמונות של החברות השונות את טיב עבודתם וכך ניתן להחליט בצורה טובה יותר האם סגנון הבניה שלהם מתאים עבורכם.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *