Home / ביטוח / האם ביטוח בריאות פרטי מומלץ?

האם ביטוח בריאות פרטי מומלץ?

כשמדובר בבריאות שלנו לעיתים כדאי להשקיע יותר. אנשים רבים לצערנו נתקלים במחלות במהלך חייהם ומוציאים סכומים גדולים על תרופות מיוחדות או טיפולים מיוחדים בארץ ובחו"ל. לעיתים אנשים מסוימים לא יכולים לאפשר לעצמם לממן תרופות מסוימות או ניתוחים מסוימים ומסתפקים בטיפולים שקופות החולים ובתי החולים הציבוריים מספקים. בנוסף, טיפולים שמתקבלים על ידי קופות החולים לא תמיד הכי טובים עבורנו לעומת אלו הפרטיים. לכן, כשמדובר בנושא כמו בריאות, לעיתים כדאי להשקיע סכום מסוים כל חודש, גם אם הוא גדול על מנת להבטיח ביטחון ברגעי האמת. כולנו מבוטחים בקופת חולים ומקבלים שירותים רפואיים כאלו או אחרים. אך לעיתים הטיפולים כרוכים בהמתנה רבה, אשפוזים בבתי חולים ציבוריים ועמוסים וגם בתשלומים גבוהים. ביטוח בריאות פרטי מומלץ מאוד עבור אלו שרוצים לקבל טיפול מהיר יותר ולעיתים אף לשלם פחות עבורו. תוכניות שונות של פוליסות ביטוח בריאות פרטי מציעות כיסויים שונים בהתאם לעלויות. ביטוח בריאות פרטי מומלץ הוא כזה שמכסה עבורנו כמה שיותר אפשרויות ומציע לנו פגישות עם רופאים מומחים ללא זמן המתנה ארוך, בדיקות יקרות במהירות וללא עלות, רכישת תרופות ללא השתתפות עצמית, טיפולי שיניים ועוד.

ביטוח בריאות פרטי מומלץ הוא כזה אשר מקנה עבורנו דברים רבים שלא ניתנים בביטוח ממלכתי או שלחילופין כן ניתנים אך יש לחכות עבורם זמן רב מאוד. למשל אם מדובר בבדיקת MRI שהיא אחת הבדיקות היקרות ביותר בגלל המכשור הנדרש לה, לא בטוח תמיד שנקבל אותה מקופת החולים שלנו וגם אם כן, ככל הנראה זמן ההמתנה יעמוד על כמספר חודשים. לעומת זאת יש חברות ביטוח אשר מאפשרות לקבוע תור לבדיקת MRI בזמן המתנה של פחות משבוע.

בנוסף, חברות ביטוח מסוימות מציעות סל תרופות ללא השתתפות עצמית כלל, ואלפי מנתחים לבחירה בפריסה ארצית. פעמים רבות אנחנו מקבלים הפניה לרופא מומחה אך מבינים שהתור הפנוי הקרוב שנמצא בעיר מגורנו הוא רק בעוד חצי שנה. במקרה כזה לעיתים נחליט לוותר או לצאת אל מחוץ לעיר על מנת לטפל בבעיה או בכאב כרוני שמפריעים לנו. כאשר יש לנו ביטוח בריאות פרטי, נוכל להגיע לרופא מומחה תוך זמן קצר מאוד ולטפל באופן מיידי בבעיה שלנו. גם שמדובר בניתוחים, כאשר יש לנו ביטוח בריאות פרטי אנחנו נוכל לבחור את המנתח שלנו וגם להנות מתנאים נוחים יותר במהלך האשפוז.

ביטוח בריאות פרטי מומלץ הוא כזה שלא יגרום לנו לשקוע בהוצאות גדולות אלא יהיה בעל מחירים שניתן לעמוד בהם עבור כל המשפחה. 

כאשר עושים ביטוח בריאות פרטי מומלץ לוודא שאכן העמלות תקינות ושאכן הכיסוי הרפואי שמגיע לנו הוא רחב.

לעיתים אם רוצים ביטוח בריאות פרטי מומלץ לפנות לסוכן ביטוח על מנת להבין יותר לעומק את התחום ולקבל שירות אישי.

About admin

Check Also

כיצד לבחור סוכנות ביטוח במרכז ?

סוכנות ביטוח היא מקום בו עובדים מספר סוכני ביטוח העוסקים בתחומי ביטוח שונים ומטפלים בלקוחות אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *