Home / ביטוח / מתי לעבוד עם סוכן ביטוח עצמאי או עם סוכנות ביטוח?

מתי לעבוד עם סוכן ביטוח עצמאי או עם סוכנות ביטוח?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רשיון לעסוק בתחום של ביטוחים והוא יכול להיות סוכן ביטוח עצמאי או לעבוד תחת סוכנות ביטוח. סוכנות ביטוח מעסיקה מספר סוכנים שלעיתים כל אחד מתמחה בתחום אחר של ביטוח כגון רכב, דירה, בריאות וכו' ואילו סוכן ביטוח עצמאי עובד לבד, מפרסם את עצמו, מנהל את תיקי הלקוחות שלו ומציע שירותים עבור סוגי ביטוחים שונים. מטרתו של סוכן הביטוח היא להציע ללקוח שלו מספר אפשרויות של מסלולי ביטוח לפי מה שמתאים ללקוח. סוכן ביטוח עצמאי עובד עם מספר חברות ביטוח, כלומר יש לו הסדר של עמלות עם כמה חברות והוא יציע מתוכן מסלולים ללקוח. 

עבודתו של סוכן ביטוח עצמאי כוללת פגישות עם הלקוח שלו על מנת שיוכל להכיר אותו, להבין במה הוא עובד, מה היכולות הכלכליות שלו, מה הצרכים שלו מהפוליסה ובכך להציע לו פוליסה מתאימה. לאחר שבוחר הלקוח במסלול, מטרתו של הסוכן היא להתנהל מול חברת הביטוח וכן להיות איש קשר עבור המבוטח בהמשך. במקרה של הפעלת הביטוח, יעזור סוכן הביטוח ללקוח שלו להתנהל מול חברת הביטוח בזכות הידע והניסיון שלו. לרוב את משכורתם מרוויחים סוכני הביטוח מעמלות המתקבלות על ידי חברות הביטוח השונות ויש כאלו שגובים עלות מסוימת מהלקוח עבור השירותים שלהם.

אנשים רבים מגיעים לשלב בחיים בו הם מבינים שביטוח הבריאות מקופת החולים אינו מספיק ורוצים לרכוש ביטוח בריאות פרטי, מבינים שהם יכולים למצוא מסלול פנסיוני משתלם יותר ממה שקיים כרגע וכן שעם ביטוח חיים הם ירגישו מוגנים יותר בעתיד מבחינה כלכלית. לשם כך הם פונים לחברת ביטוח מסויימת שהם מכירים, ששמעו עליה המלצות או שנחשפו לפרסום שלה וכך רוכשים ביטוח. אחרים מעדיפים לפנות אל סוכן ביטוח עצמאי או לסוכנות ביטוח כדי לקבל יחס אישי יותר, לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית לגבי סוגים שונים של חברות ביטוח, וכן לדעת שיש אדם שמטפל בביטוח עבורם.

כדי למצוא סוכן ביטוח עצמאי ניתן לחפש באינטרנט באתרים המאפשרים לקרוא המלצות, לדרג את הסוכן וכן למיין את התוצאות לפי אזורים בארץ. אנשים רבים בוחרים את סוכן הביטוח שלהם על פי המקצועיות והאמינות שלו, על פי המלצות של מבוטחים וגם על פי אזור שירות. חלק מהאנשים יעדיפו לבחור בסוכן ביטוח אשר נותן שירות בעיר מגוריהם כדי לאפשר פגישות נוחות וזמינות מירבית. חלק מסוכני הביטוח או סוכנויות הביטוח מתחזקים אתר אינטרנט אליו הם מעלים תוכן אודות שירותיהם, המלצות, אפשרויות ליצירת קשר וכו'. 
ניתן לקבל הצעת מחיר לביטוחים שונים מאת סוכן ביטוח עצמאי וגם באמצעות מחשבונים ייעודיים הקיימים באינטרנט ועל ידי הזנת מספר פרטים מראים לנו את טווח המחירים המוערך עבור ביטוח מסוים שנרצה.

About admin

Check Also

כיצד לבחור סוכנות ביטוח במרכז ?

סוכנות ביטוח היא מקום בו עובדים מספר סוכני ביטוח העוסקים בתחומי ביטוח שונים ומטפלים בלקוחות אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *