Home / אזרחות צרפתית / תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לבן זוג

תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לבן זוג

בשנים האחרונות ישראלים רבים עוברים לחו"ל על מנת ללמוד, לעבוד, להתגורר, לטייל ואפילו להשתקע. למקומות שונים בעולם צריך להוציא ויזה על מנת להיכנס או לעבוד וכמו כן נדרשת אזרחות על מנת להתגורר באותו מקום. אחת האזרחויות שיש לה מבקשים רבים בישראל היא אזרחות אירופאית וניתן לראות היום שנושא הזכאות לאזרחות ספרדית, פורטוגלית או צרפתית עולה.

אזרחות צרפתית למשל מציעה הטבות רבות ולכן אנשים רבים שדורשים להוציא אותה לעיתים לא רוצים בכלל להתגורר בצרפת אלא להנות משאר ההטבות. אזרחות צרפתית מאפשרת לנוע בחופשיות במדינות שונות באיחוד האירופי, לבחור ולהיבחר בבחירות המקומיות, ללמוד, לעבוד ולגור בצרפת, ללמוד באוניברסיטה בקנדה בתעריפים מועדפים וכן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרשת זכאות ויש סוגים שונים של זכאות ביניהם למשל אזרחות צרפתית לבן זוג או אזרחות צרפתית לצאצאי יוצאי צפון אפריקה לפי תנאים מסוימים. זכאות נוספת היא כתוצאה מילודה על אדמת צרפת וכן הורים צרפתיים.

כל סוג של זכאות לאזרחות צרפתית דורש מסמכים שונים, הליך שונה וכן תנאים שונים לקבלת האזרחות. כך למשל אזרחות צרפתית לבן זוג שניתנת כתוצאה מנישואים עם אזרח צרפתי דורשת מהמבקש להוכיח חמש שנות נישואין וחיים משותפים על ידי מסמכים כמו תשלומים משותפים על המחייה למשל. בנוסף, על המבקש לעבור מבחן שפה, מה שלפעמים מצריך ממנו להשתתף בקורס בצרפתית. 

על מנת להוציא אזרחות צרפתית לבן זוג צריך ראשית לרשום את הנישואים דרך הקונסוליה הצרפתית וכן להציג מסמכים שונים בתהליך כמו תעודת הלידה של המבקש ותעודת הנישואים של ההורים, קורות חיים בצרפתית, אישור מבחן השפה ועוד. 

הליך של הוצאת אזרחות צרפתית לבן זוג או אזרחות צרפתית מתוקף זכאות אחרת יכול להיות ארוך ומורכב ולכן קיימים היום עורכי דין העוסקים בתחום ומציעים את השירות שלהם בליווי התהליך. עורכי דין העוסקים בתחום של אזרחות צרפתית בארץ לרוב יהיו דוברי השפה ואזרחי צרפת בעצמם, יכירו את הדין הצרפתי וכן יציעו שירותים נוספים בתחום עריכת הדין. ישנם עורכי דין צרפתיים שהם גם נוטריונים כך שהם יכולים גם לתרגם מסמכים משפטיים. עורכי דין שמציעים שירותים של ליווי בתהליך הוצאת אזרחות צרפתית לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהם, אודות תהליך הוצאת אזרחות צרפתית וכו'. באתר ניתן לקרוא אודות ההבדלים בין סוגי הזכאות וכן להבין יותר טוב מה כוללת הוצאת אזרחות צרפתית לבן זוג למשל. באתר ניתן לקרוא חוות דעת של לקוחות אחרים וכן להתרשם ממידע אודות עורך הדין.

תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לבן זוג שניתנת מתוקף נישואים יכול להיות קשה ולדרוש מסמכים רבים ולכן בעזרת עורך דין ניתן להקל על התהליך ולקצר אותו.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מתייחסת למעמד המשפטי המוענק לאנשים המוכרים כאזרחי צרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *