Home / טיפול רגשי / מהי מטפלת רגשית ?

מהי מטפלת רגשית ?

בשנים האחרונות עולם הטיפולים הרגשיים הופך יותר מוכר ונפוץ ולכן היום מעבר לטיפולים פרטיים, ניתן למצוא גם טיפולים רגשיים שניתנים דרך קופות החולים. ישנם סוגים רבים של טיפולים רגשיים וכמו כן גם סוגים שונים של מטפלים רגשיים. טיפול רגשי יכול להיות בשיחות, על ידי פסיכולוג, בתנועה או מוזיקה, באומנות, בעזרת בעלי חיים, NLP, מיינדפולנס ועוד. ישנם גם טיפולים אנרגטיים רגשיים שהם שייכים לעולם הטיפול ההוליסטי וגם בתוך התחום ישנם סוגים שונים של טיפולים.

מטפלת רגשית לרוב תעסוק בתחום מסוים של טיפולים רגשיים ותתמקד בו כאשר היא עובדת בקליניקה פרטית או בקופת חולים מסוימת. מטרתם של טיפולים רגשיים היא לרפא בעיות שונות כמו בעיות מנטליות, פיזיות או רגשיות על ידי מציאת המקור לבעיה ושינוי צורת החשיבה, ההתנהגות או אורח החיים. טיפול רגשי יכול להועיל גם לבעיות רגשיות וגם לבעיות פיזיות הנובעות כתוצאה ממתח ולחץ נפשיים.

ניתן למצוא היום מטפלת רגשית בכל מיני תחומי טיפול כמו למשל בתחום הטיפול האנרגטי. עולם הריפוי האנרגטי מבוסס על כך שלכל יצור חי בעולם יש שדות אנרגטיים אשר מקיפים אותו ושומרים על האיזון הגופני והרגשי שלו כמו גם על היכולת של הגוף לרפא את עצמו. כאשר השדות האנרגטיים הללו נפגעים במהלך החיים כתוצאה ממשלים אנרגטי, פגיעות גופניות, טראומות עבר ועוד, האיזון מופר וכך מתחילות בעיות שונות בגוף שבאות להתריע על חסימה אנרגטית. מטפלת רגשית אשר עוסקת בתחומי הטיפול האנרגטי תדע כיצד לאבחן את המקור לבעיה, את החסימה האנרגטית וכן לשחרר את החסימה ולהזרים אנרגיה חדשה לגוף. טיפול אנרגטי כולל בין היתר דיקור, רפלקסולוגיה, רייקי, הילינג, ביואורגונומי ועוד. ביואורגונומי למשל הוא תחום טיפול שנעשה באמצעות טכניקת העפעוף, כאשר העפעפיים שלנו מאבחנים את הבעיה האנרגטית ובכך ניתן לטפל בה. 

כיום ניתן למצוא גם מטפלת רגשית אנרגטית שמציעה טיפול אנרגטי מרחוק כך שאין צורך להגיע אל הקליניקה. אנרגיה אינה תלויה בזמן ומרחב ולכן טיפולים אנרגטיים מסוימים יכולים להתבצע מרחוק על ידי קביעת מועד מראש בין המטפל למטופל. המטפל יעביר אנרגיה ויקלוט מסרים שונים במהלך הטיפול, עליהם הוא יסביר למטופל לאחר סיום הטיפול לרוב. 

מבחינת מחירים, מטפלת רגשית גובה לרוב מחירים של כמה מאות שקלים לטיפול בהתאם לניסיון שלה, לאיכות הטיפול, למיקום, משך הטיפול ועוד. מחירים של טיפולים אנרגטיים מרחוק יכולים גם הם להיות מעט שונים וניתן לערוך השוואת מחירים בין המטפלים השונים וסוגי הטיפול השונים.

ניתן היום למצוא מטפלת רגשית באמצעות האינטרנט, שם לרוב היא תתחזק אתר ובו ניתן לקרוא אודות סוגי הטיפול השונים, אודות המטפלת עצמה ולמה בחרה בתחום, אודות מהלך הטיפול ולעיתים גם עלויות הטיפול. אתר ניתן לקרוא חוות דעת ובכך להתרשם מהמטפלת ומהמלצות שהיא קיבלה ממטופלים אחרים.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *