Home / סוכן ביטוח / כיצד לבחור סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ?

כיצד לבחור סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ?

כיצד לבחור סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ?

ביטוח פנסיה הוא ביטוח שיש לכל שכיר ועצמאי ומטרתו לחסוך כספים במהלך שנות העבודה כדי לאפשר המשך הכנסה בתקופת הגמלאות בה לא ניתן לעבוד. כלומר, אדם עובד כל חייו ומפריש כסף לקופת הפנסיה שלו על מנת שכשיהיה בגיל פנסיה בו לא יוכל לעבוד יותר, תהיה לו הכנסה קבועה. קיימים היום סוגים רבים של ביטוחים פנסיה למשל ביטוחי מנהלים, קרנות פנסיה, קופות גמל ועוד וכמו כן קיימות חברות רבות בשוק המציעות כל אחת סוגים שונים של ביטוחים. לרוב, כאשר מגיעים לעבודה חדשה, נציג מטעם חברת הביטוח העובדת על המעסיק יצור איתנו קשר על מנת לצרף אותנו למסלול פנסיוני. לא רבים יודעים שניתן לבחור לבד את החברה המבטחת וכמו כן ניתן לפנות אל סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ולהיעזר בשירותים שלו.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי הוא איש מקצוע בעל רשיון לעסוק בתחום הביטוחים הפנסיונים ומטרתו בין היתר לתווך בין החברה המבטחת לבין הלקוח, להתנהל במקרים של תביעות, לכוון ולייעץ לקוח בבחירת המסלול המתאים לו בהתאם למשרה שלו ובהתאם לשכר שלו ועוד.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יעבוד לבד ואילו סוכנות ביטוח פנסיוני היא סוכנות בה יש מספר סוכנים שמציעים שירותים ללקוחות הסוכנות. חלק מתפקיד של סוכן ביטוח פנסיוני כמו גם סוכנות ביטוח פנסיוני היא לייעץ ללקוח בתחומים שהוא פחות מבין בהם ולהכווין אותו בבחירת המסלול המתאים ביותר עבורו. כך למשל קיימים מסלולים מגוונים לקרנות פנסיה למשל מסלול מניות, מסלול מותאם גיל, מסלול הלכה ועוד. כמו כן, סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול גם לייעץ לגבי השאלה כמה כסף להפריש לקרן הפנסיה ובאיזו חברה לבחור.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יפרסם את עצמו על ידי אתר אינטרנט או דף ברשתות חברתיות לצורך פרסום וכך ניתן לקרוא אודותיו ואודות השירותים שלו, אודות חשיבות של קרנות פנסיה ואודות היתרונות בעבודה מול סוכן ביטוח. בנוסף, ניתן להתרשם מהמלצות וחוות דעת שקיבל מלקוחות אחרים ולהבין באילו אזורים בארץ הוא נותן שירות.

ביטוח פנסיוני הוא בעל חשיבות גדולה ולכן חשוב גם לתכנן אותו נכון ולעקוב אחר שינויים שחלים בקריירה, בשכר או במצב המשפחתי ולשנות את המסלול הפנסיוני בהתאמה. סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי יכול להוות יתרון ללקוחות שלו בזכות הידע שלו והניסיון שלו בתחום. כמו כן בזכות ההיכרות שלו עם החברות השונות ועם המסלולים השונים הוא יכול לדעת כיצד להתאים את המסלול ללקוח ובכך לאפשר לו ליהנות מקרן פנסיה משתלמת. לרוב סוכני ביטוח מקבלים את שכרם מחברות הביטוח שמעניקות להם עמלות ולכן אין תשלום גבוה יותר עבור שירותו של סוכן ביטוח מטעם הלקוח. רבים מעדיפים לעבוד מול סוכן ביטוח מסיבות רבות ביניהן גם חשיבה על העתיד הכלכלי.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *