Home / דרכון צרפתי / מהי ויזה לצרפת ?

מהי ויזה לצרפת ?

צרפת היא מדינה אשר מציעה היסטוריה רבה, תרבות ייחודית ונופים מרהיבים. צרפת גובלת במדינות שגם הן מרתקות ובהן ניתן להתרשם מטבע, נופים אחרים והיסטוריה. אנשים רבים מעוניינים לעבור לצרפת לתקופה מסוימת לצורך טיול, לצורך עבודה, ביקור משפחתי או לימודים. כדי לשהות בה לתקופה מסוימת של כמה חודשים ניתן להוציא ויזה לצרפת מהסוג המתאים.

ויזה לצרפת היא אשרת שהיה זמנית שמאפשרת לבעליה לשהות בצרפת לצורך לימודים במוסדות להשכלה גבוהה, לצורך עבודה או ביקור בצרפת לתקופה מוגבלת. ישנם סוגים רבים של ויזות לצרפת ביניהם למשל ויזה לסטודנט לתקופה של עד שנים עשר חודשים. ישנן ויזות סטודנט המאפשרות גם לעבוד בתקופת הלימודים למספר שעות מוגבל וגם ליהנות מסיוע בשכר דירה. את סוג הויזה בוחרים על פי גורמים רבים. את סוג הויזה בוחרים על פי גורמים שונים.

ויזה לצרפת מאפשרת שהייה זמנית ואילו אזרחות צרפתית מאפשרת לעבוד, ללמוד בצרפת וכן לנוע בחופשיות בין מדינות האיחוד האירופי. כלומר אזרחות צרפתית בשונה מויזה מאפשרת יותר הטבות ויותר אפשרויות. כדי להוציא אזרחות צריך להיות זכאים לכך וישנם סוגים שונים של זכאויות להוצאת אזרחות. כך למשל, ישנה זכאות מטעם נישואין, מטעם ילודה בצרפת ומטעם הורים צרפתיים. תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית הוא ארוך וכולל מסמכים רבים ובירוקרטיה רבה. 

כיום ניתן להוציא אזרחות צרפתית או ויזה לצרפת בעזרת עורך דין או נוטריון צרפתיים. בארץ ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים רבים המציעים שירותים בתחומים כמו הוצאת ויזה או אזרחות, נדל"ן, נישואין וגירושין ועוד. עורכי דין אלו יגבו עלות עבור השירותים שלהם אך בעזרתם ניתן לחסוך זמן, להקל על התהליך ולחסוך בירוקרטיה ללקוח.

כיוון שתהליך של הוצאת ויזה לצרפת או הוצאת אזרחות לצרפת ונושאים נוספים אחרים הקשורים לדין הצרפתי יכולים להיות ארוכים ומורכבים, עבודה מול עורך דן היא מומלצת כיוון שהוא בעל ניסיון וידע בתחום. עורך הדין גם מכיר את הגופים השונים ויודע כיצד להתנהל מולם. אם מדובר בנוטריון, הוא גם יכול לתרגם ולערוך מסמכים.

ניתן למצוא כיום מידע רב אודות סוגיה השונים של ויזה לצרפת באינטרנט, להבין מה הם כללים ומה תקופת השהות שלהם. כל ויזה מאפשרת הטבות אחרות והיא בעלת מגבלות אחרות וניתן להכיר את הויזות השונות. כדי להוציא ויזת סטודנט למשל צריך להציג גיליון ציונים, מסמך קבלה למוסד להשכלה גבוהה ועוד. כמו כן ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים בארץ שמציעים שירותים בתחומים רבים באמצעות האינטרנט. לרוב עורך דין צרפתי יתחזק אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלו ואודות התהליכים השונים הנדרשים בכל תחום. כיוון שכל עורך דין גובה עלויות שונות, ניתן לערוך השוואה בין מספר עורכי דין, לקרוא המלצות עליהם ולהבין מה תחומי ההתמקצעות שלהם.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי

חידוש דרכון הוא משימה חיונית לכל מי שמתכנן לנסוע לחו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *