Home / Uncategorized / עיצובים שונים של גדר לחצר

עיצובים שונים של גדר לחצר

גדר לחצר או גדר לגינה נועדו על מנת לגדר את שטח הבית מפני מסיגי גבול וגם כדי למנוע יציאה של בעלי חיים או ילדים מחוץ לשטח הבית. כמו כן, לגדר יש פן עיצובי והיא יוצרת מראה מקיף לבית ומשפרת את העיצוב החיצוני שלו. כיום אנשים רבים שיש להם חצר או גינה מתקינים גדר ולצדה גם שערי ברזל או דלתות ברזל.

קיימים סוגים רבים של גדר לחצר הבית ביניהם למשל גדרות מעץ, מברזל, מפלסטיק ועוד. כל סוג של גדר הוא בכל יתרונות שונים ומראה אחר. גדרות עץ לרוב יציעו מראה אותנטי וטבעי, גדרות פלסטיק מתאימות לגינה ולא דורשות תחזוקה רבה, וגדרות ברזל נחשבות עמידות וחזקות. כמו כן ישנן גדרות שלרוב יתאימו לשימושים ספציפיים כמו למשל גדר עץ לתיחום חוות, גדר במבוק טבעית לשמירה על פרטיות, גדרות פח לאתרי בנייה ועוד.

גדר לחצר ממתכת מיוצרת על ידי מסגריות, בתי מלאכה בהן מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו שערים, דלתות, סורגים ועוד. במסגריה משתמשים בכלים ייעודיים ועל ידי חימום המתכת ניתן לעצב אותה לצורות שונות.

מבחינת העיצוב עצמו, גדרות מברזל יכולות להיות מעוצבות בשלל סגנונות וכך למשל ניתן לבחור בגדר אטומה יותר, או בעלת יותר רווחים. כמו כן ניתן לבחור את סורגי הגדר לאורך או לרוחב. את הסורגים עצמם של הגדר ניתן לעצב בצורות שונות על ידי עיטורים ופרזולים. כך למשל ניתן לעצב את הסורגים בצורה של עלים או ספירלות. גדר לחצר גם ניתנת לצביעה ואפשר לבחור אותה בצבע מתאים לעיצוב.

גדר לחצר כמו מוצרי מתכת אחרים החשופים למזג האוויר, עוברות תהליך של גילוון. גילוון הוא תהליך שעוברות מתכות על מנת לשמור עליהן מפני חלודה ונזקי מזג האוויר. מוצרי מתכת כמו גדרות שעומדים בחוץ וחשופים לשמש ולגשם צריכים לעבור גילוון על מנת להישמר.

כיוון שקיימים סוגים רבים של גדרות לגינה, ניתן להתרשם מדוגמאות ותמונות של גדרות שונים באינטרנט, להבין מה הצורות האפשריות, הצבעים והמחירים.

מחיר של גדר לחצר תלוי בגורמים רבים ביניהם למשל גודל ואורך הגדר, צביעה, גילוון ומורכבות ההתקנה. כמו כן חומר הגלם ממנו מורכבת הגדר גם כן קובע את המחיר. ישנן גדרות המשלבות שני חומרי גלם יחד כמו למשל עץ וברזל לצרוך עיצוב מיוחד. לרוב המחיר של גדר המשלבת חומרי גלם שונים היה גבוה יותר.

כיום ניתן למצוא בעלי מקצוע רבים המציעים גדרות לגינה ולחצר. לרוב מסגריות יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות סוגי הגדר השונים הקיימים, להתרשם מתמונות של עבודות המסגרייה על מנת להבין מה הסגנון העיצובי שלה וכמו כן לקבל הצעת מחיר. מסגריות שונות מפרטות באתריהן גם את המחירים של הגדרות וממה הם מורכבים, וכך ניתן לערוך השוואה בין הספקים השונים.

About admin

Check Also

אביזרי במה וציוד לאירועים

במה היא אמצעי הגבהה המשמש לאירועים ומופעים רבים ואותה ניתן לראות כיום כמעט בכל אירוע. מטרתה של הבמה היא להבליט את מה שמתרחש על גביה ולאפשר גם לאנשים שנמצאים רחוק יותר ליהנות מאותו מיצג על הבמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *