Home / דרכון צרפתי / תהליך של הוצאת אזרחות צרפת

תהליך של הוצאת אזרחות צרפת

אזרחות צרפת היא אזרחות המאפשרת לבעליה הטבות רבות ברחבי אירופה ובצרפת עצמה. כך למשל בעלי אזרחות זו יכולים לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, ללמוד במוסדות אקדמיים בהן, לעבוד בהן וכן לגור בהן. בנוסף בעזרת אזרחות זו ניתן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה וכן לבחור ולהיבחר בבחירות המקומיות. 

אזרחות צרפת ניתנת באופן אוטומטי למי שנולד בצרפת, אך כיום ישראלים רבים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות צרפתית שניתנת מטעם נישואין או מטעם שורשים צרפתיים. כך למשל ישנם ישראלים רבים אשר צאצאים לילידי צפון אפריקה בשנים מסוימות, לאזרחי צרפת או כאלו שנישאים לאזרחי צרפת. במקרים אלו ניתן לבדוק זכאות להוצאת אזרחות. ישראלים רבים מעוניינים להגר לצרפת, ללמוד בחו"ל לתקופה מסוימת על מנת לרכוש תרבות חדשה, תואר יוקרתי או בגלל תנאי הקבלה בארץ. כמו כן ישנם ישראלים שרוצים לפתוח עסקים באירופה או לעבוד בה ולשם כך נדרשת ויזה או אזרחות.

ויזה שלא כמו אזרחות צרפת היא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לגור, ללמוד, לעבוד או לטייל בצרפת למשך תקופה מוגבלת. ישנן ויזות של שלושה חודשים, שנה או יותר וכמו כן כל ויזה מאפשרת הטבות אחרות וכוללת מגבלות שונות. כך למשל ישנה ויזה של סטודנט המאפשרת לשהות בצרפת לצורך לימודים במוסד אקדמי למשך שנה. חלק מהויזות מאפשרות גם לעבוד במקביל וחלק מציכות גם סיוע בשכר דירה. אולם, מי שזכאי להוציא אזרחות צרפת לעיתים יעדיף זאת.

תהליך של הוצאת אזרחות צרפת מתנהל מול הקונסוליה וגופים שונים בצרפת ומדובר בתהליך מורכב וארוך. כיום רבים בוחרים לעבוד עם עורך דין צרפתי המציע שירותים בתחום של הוצאת אזרחות או הוצאת ויזה. בארץ ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים או נוטריונים צרפתיים שמציעים שירותים בתחום של נישואין, גירושין, נדל"ן, עסקים, שיתופי פעולה הקושרים בין הדין הצרפתי והישראלי ועוד. עורכי דין צרפתיים גם מציעים שירותים של הוצאת אזרחות צרפת ובעזרת הידע והניסיון שלהם יחד עם השפה, הם יכולים לזרז את התהליך ולהקל על הלקוח.

עורך הדין הצרפתי ינחה את הלקוח בהצגת המסמכים הנדרשים, יתנהל מול הגופים הרלוונטיים בארץ ובחו"ל, ואם מדובר בנוטריון הוא יציע גם שירותי תרגום מסמכים. כל תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית דורש מסמכים שונים ומתקיים בתנאים שונים ועורך הדין לרוב יכיר היטב את התחום.

כיום ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים המציעים שירותים שונים באמצעות האינטרנט. לרוב עורך דין צרפתי יתחזק אתר בו ניתן לקרוא אודותיו ואודות תחומי השירות שלו. כמו כן באתר ניתן למצוא מידע אודות תהליכים של הוצאת אזרחות צרפת או ויזה לצרפת וגם לקרוא אודות המסמכים הנדרשים. עורכי דין רבים גם יענו על שאלות של גולשים בתחום וכמו כן יפרטו אודות היתרונות בעבודה עם עורך דין.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי

חידוש דרכון הוא משימה חיונית לכל מי שמתכנן לנסוע לחו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *