Home / אזרחות צרפתית / הוצאת דרכון צרפתי לילדים

הוצאת דרכון צרפתי לילדים

כיום יותר ישראלים בודקים את האפשרות של מעבר או הגירה למדינות שונות באירופה על מנת ללמוד באקדמיות שם, לעבוד שם או לגור במדינות השונות. כך למשל צרפת היא אחת המדינות המוכרות באירופה וחברה באיחוד האירופי. דרכון צרפתי מאפשר הטבות רבות ברחבי אירופה כמו למשל לנוע בחופשיות במדינות האיחוד, ללמוד במוסדות אקדמיים באירופה, להיכנס לארצות הברית ללא ויזה ועוד. לא כל ישראלי זכאי להוצאת דרכון צרפתי ולכן יכול גם להוציא ויזה לצרפת, שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות לתקופת זמן מוגבלת בצרפת.

כמו כן, ישראלים שונים גם זכאים להוצאת דרכון ויכולים לפנות לקונסוליה להתחיל בתהליך של קבלתו. קיימים סוגים רבים של זכאות לקבלת אזרחות צרפתית ביניהם למשל זכאות מטעם נישואין עם אזרח צרפתי, זכאים מטעם ילודה על אדמת צרפת וגם זכאות מטעם הורשה. כלומר, הורים צרפתיים יכולים להוציא דרכון צרפתי לילדים שלהם מהיותם צרפתיים. 

עולים חדשים מצרפת למשל המתגוררים בארץ כבר מספר שנים והולידו ילדים בארץ, יכולים להוציא דרכון צרפתי לילדים שלהם. כמו כן, ילדים שנולדו בצרפת גם להורים שאינם צרפתיים זכאים גם הם לדרכון צרפתי.

כל סוג של זכאות לדרכון צרפתי דורש תהליך מעט שונה מול הרשויות ומסמכים שונים. כך למשל הוצאת דרכון צרפתי מטעם נישואין עם אזרח צרפת דורש הצגה של מסמכים המוכיחים על חמש שנות חיים משותפים וחמש שנות נישואין. בנוסף, על המבקש לעבור מבחן שפה. הוצאת דרכון צרפתי לילדים של אזרח צרפתי דורשת מסמכים המוכיחים על אזרחותו של ההורה, ספר משפחה ועוד.

תהליך של הוצאת דרכון צרפתי לילדים של אזרח צרפתי או מטעם נישואין, הוא תהליך מורכב וארוך והוא יכול גם להימשך מספר שנים. לכן היום רבים בוחרים לפנות לעורך דין צרפתי בתחום. בארץ ניתן למצוא כיום עורכי דין צרפתים רבים אשר מצעיים שירותים בתחומים של נדל"ן, עסקים, הוצאת ויזה לצרפת, הוצאת אזרחות צרפתית, גירושין ונישואין ועוד. עורך דין צרפתי לרוב רכש את השכלתו בצרפת לכן מכיר היטב את הדין הצרפתי. עבודה מול עורך דין צרפתי בתחום של הוצאת דרכון היא מומלצת כיוון שהוא בעל הניסיון הנדרש וההיכרות עם הגופים השונים ולכן הוא יכול לזרז את התהליך וכן לנהל אותו בצורה מקצועית. דרכון צרפתי לילדים ידרוש חידוש בכל כמה שנים.

עורך דין צרפתי יכול לכוון את הלקוח שלו בהצגת המסמכים הנדרשים, להתנהל מול הגופים השונים ואם מדובר בנוטריון, הוא יכול גם לתרגם מסמכים. 
כיום ניתן למצוא עורך דין צרפתי בארץ באמצעות האינטרנט, שם לרוב הוא יתחזק אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלו ולהבין מה כולל תהליך של הוצאת דרכון צרפתי לילדים של אזרח צרפת או למי שנולד בצרפת. כמו כן, באתר ניתן לקרוא אודות המסמכים הנדרשים.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מתייחסת למעמד המשפטי המוענק לאנשים המוכרים כאזרחי צרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *