Home / בנייה / סוגי דלתות ברזל מעוצבות

סוגי דלתות ברזל מעוצבות

בכניסות לבתים רבים, או לחצרות של בתים ניתן לראות כיום דלתות ברזל מעוצבות בסגנונות מרהיבים ומיוחדים. אם בעבר דלת ברזל הייתה מאסיבית, לא מעוצבת ואפורה, כיום כבר ניתן לראות דלתות ברזל ייחודיות ומגוונות יותר.

דלת ברזל היא בעלת יתרונות רבים, ביניהם העובדה כי ברזל הוא חומר חזק ועמיד. בנוסף, הברזל מבודד רעשים, וכן מבודד תרמי ולכן דלת ברזל היא בעלת יתרונות בידוד. כמו כן, דלת ברזל יכולה להגיע בגדלים שונים, בצבעים שונים, בהתאמה לגדרות הבית וכו׳.

דלתות ברזל מעוצבות מיוצרות במסגריה, בית מלאכה בו מייצרים מוצרי מתכת מסוגים שונים ביניהם סורגים, שערים, מעקות, דלתות וגם פסלי נוי. במסגריה עובד המסגר ועל ידי כלים ייחודיים וחימום המתכות הוא יכול לכופף ולעצב אותן לצורות רצויות.

כאשר מזמינים דלתות ברזל מעוצבות ממסגריה, לרוב איש מקצוע יגיע אל בית הלקוח, יראה את הגודל, המיקום ויבין את הסגנון הרצוי על ידי הלקוח. לאחר מכן הוא יכין הצעת מחיר מסודרת ויתחיל בעבודה.

ניתן לראות לעיתים, בחצרות של בתים פרטיים דלתות ברזל מעוצבות ולצדן גדר מתאימה שמשלימה את העיצוב ויוצרת קו אחיד ומסגרת לבית. 

קיימים עיצובים רבים עבור דלתות ברזל לבית וכך למשל ניתן לראות דלתות ברזל המשלבות חומרי גלם נוספים כמו זכוכית או עץ. כמו כן, ניתן לשלב בדלת הברזל חלון באמצע הכולל סורגים ודלת זכוכית. על דלתות ברזל מעוצבות ניתן גם לשלב תיבת

דואר וכן עיטורים שונים. ניתן לראות היום על גבי דלתות ברזל עיטורי ברזל בצורות של עלים, ספירלות או פרחים. בנוסף, ניתן לבחור פרזולים מרהיבים עבור הידיות של דלתות ברזל. ניתן לראות ידיות במגוון גדלים וצורות וגם במיקומים שונים על גבי הדלת.

דלתות ברזל מעוצבות יכולות להיות צבועות בצבעים שונים כמו שמנת, לבן או אפור בהיר, על ידי צביעה מיוחדת המתאימה לברזל. כמו כן, דלתות ברזל כמו מוצרי ברזל אחרים לרוב יעברו תהליך גילוון. תהליך זה נועד לשמור על הדלת מפני חלודה והוא נעשה בתהליך מיוחד. דלתות ומוצרי ברזל שעומדים בחוץ וחשופים לנזקי מזג האוויר לרוב יעברו תהליך של גילוון.

מחיר של דלתות ברזל מעוצבות תלוי בגורמים רבים ולכן נע בין טווח רחב. המחיר תלוי במסגריה עצמה, בשילוב חומרי גלם נוספים בדלת, במורכבות העיצוב, בגודל הדלת, בצביעה ובגילוון. 

ניתן היום למצוא מסגריות שונות באמצעות האינטרנט, שם לרוב הן יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלהן. כמו כן, ניתן להתרשם מתמונות של מגוון דלתות ברזל מעוצבות על מנת לקבל השראה ורעיון לבחירת הדלת הרלוונטית עבורנו.

כיוון שכל מסגריה היא בעלת הסגנון העיצובי שלה, ומציעה מחירים שונים, ניתן לערוך השוואה בין מספר בתי עסק לפני שבוחרים עם מי לעבוד. 

About admin

Check Also

סוגים שונים של מעקה למדרגות פנים וחוץ

מעקה למדרגות הוא מרכיב בטיחותי והכרחי בעל תקנים שונים ולכן ניתן לראות אותו ליד כל גרם מדרגות, חיצוני או פנימי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *