Home / אזרחות צרפתית / קבלת אזרחות צרפתית באמצעות עורך דין

קבלת אזרחות צרפתית באמצעות עורך דין

אזרחות צרפתית היא מושג שהפך יותר מוכר בשנים האחרונות כיוון שיותר ישראלים בודקים את זכאותם להוציא אזרחות זו. בשנים האחרונות ישראלים רבים מעוניינים להגר לחו"ל, או ללכת ללמוד בחו"ל ולשהות שם כמה שנים עד לסיום הלימודים האקדמיים. אזרחות אירופאית היא אזרחות המעניקה יתרונות רבים וכך למשל אזרחות צרפתית מאפשרת לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לבקר בהן ולטייל בהן, לגור ולעבוד במקומות שונים באירופה וכן ללמוד במוסדות אקדמיים בתעריפים נמוכים. כמו כן, באמצעות אזרחת צרפתית ניתן להיכנס לארצות הברית בלי ויזה וללמוד בקנדה. תהליך של קבלת אזרחות צרפתית מתנהל מול הקונסוליה בארץ והוא דורש זכאות מסוג מסוים, מסמכים שונים ועוד.

כיום, רבים פונים לעורך דין צרפתי על מנת להתחיל בתהליך של קבלת אזרחות צרפתית כיוון שהוא מכיר היטב את התחום, את הרשויות ואת השפה. בארץ ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים בקלות, כיוון שהם מציעים שירותים במגוון תחומים כמו למשל בתחום של הוצאת ויזה לצרפת, קבלת אזרחות צרפתית וחידוש זכאות לקבלתה, ירושות, נדל"ם ועוד. עורכי דין אלו יציעו לרוב שירותים הקושרים בין הדין הצרפתי לישראלי.

תהליך של קבלת אזרחות צרפתית יכול להיות מורכב וארוך, ולכן רבים בוחרים לפנות לעורך דין צרפתי בתחום. עורך הדין יודע כיצד להתנהל מול הרשויות, מכיר את השפה וכמו כן יודע אילו סוגי זכאויות קיימים ויכול לכוון את הלקוח שלו בהצגת המסמכים הרצויים.

כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרשת זכאות וישנן זכאויות מסוגים שונים. זכאות לדוגמה היא זכאות מטעם נישואין. קבלת אזרחות צרפתית בשל נישואין לאזרח צרפתי דורשת הצגת מסמכים המוכיחים על חמש שנות נישואין ועל קיום חיים משותפים. זכאות נוספת היא זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת, המגיעה למי שנולד בצרפת גם אם הוריו אינם אזרחים. כמו כן, לילדים של אזרח צרפתי ניתן לדרוש גם כן אזרחות צרפתית.

לא כולם זכאים להוצאת אזרחות צרפתית ולכן בוחרים להוציא ויזה. ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת לצורך לימודים, עבודה או ביקור לתקופה מוגבלת. ישנם סוגים רבים של ויזות ולרוב בוחרים אותם על פי תקופת השהות ועל פי מטרת השהות. כך למשל קיימת ויזה לסטודנט, המתאימה למי שמעוניין ללמוד במוסד אקדמי בצרפת.
עורכי דין צרפתיים בארץ לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו הם יפרסמו מידע אודות השירותים שלהם, אודות תהליך של קבלת אזרחות צרפתית ומה הוא דורש וכן מידע אודות תהליכים אחרים כמו הוצאת ויזה לצרפת, הוצאת ספר משפחה ועוד. באתר ניתן למצוא המלצות אודות עורך הדין ולעיתים להתרשם מהמחירים. עלויות של שירותים שונים בתחום של הדין הצרפתי משתנות בהתאם לעורך הדין ובהתאם לגורמים נוספים וניתן לערוך השוואה בין אנשי מקצוע אחרים לפני שבוחרים עם מי לעבוד.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מתייחסת למעמד המשפטי המוענק לאנשים המוכרים כאזרחי צרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *