Home / אזרחות צרפתית / מהו ספר משפחה צרפתי ?

מהו ספר משפחה צרפתי ?

ספר משפחה צרפתי הוא מסמך שקיים במדינות שונות בעולם ובו ניתן למצוא מידע המתייחס למשפחה על דורותיה, כולל לידות, נישואין ופרטים נוספים. ספר משפחה נוצר תחילה בצרפת, כתוצאה מהרס של המרשם האזרחי שם שקרה לפני שנים רבות.

ספר משפחה צרפתי נוצר עבור בני זוג לאחר הנישואין שלהם או כאשר נולד להם ילד ראשון. לאחר מכן, עם לידת הילדים האחרים, פרידה, גירושין ומצבים נוספים, מעדכנים את הספר. עם השנים חלו שינויים בספר המשפחה ובחוקים הנוגעים אליו.

כיום משתמשים בספר משפחה לצרכים שונים וכך למשל בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית. כיום ישראלים רבים בודקים את

זכאותם להוצאת דרכון צרפתי על מנת ליהנות מההטבות הרבות שהוא מציע. בעזרת דרכון צרפתי ניתן לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי הכולל מדינות רבות, ללמוד ולעבוד בהן, לגור בהן, ללמוד בקנדה ועוד. ישראלים רבים רוצים להגר לחו״ל או לשהות בחו״ל לתקופה מסוימת ולשם כך מתעניינים באפשרות להוציא דרכון צרפתי. כדי להוציא דרכון זה יש צורך בזכאות וקיימים סוגים שונים של זכאויות להוצאתו. כל סוג של זכאות דורש תהליך אחר ולעיתים נדרש גם ספר משפחה צרפתי כחלק מהתהליך. כמו כן, מסמכים שונים נדרשים בתהליך.

לא כל אחד זכאי להוציא דרכון צרפתי, כיוון שזכאויות נובעות מטעם נישואין לאזרח צרפתי, ילודה על אדמת צרפת או הורים צרפתיים. במקרים בהם ישראלי מעוניין לעבור לצרפת לצורך לימודים או עבודה למשל, הוא יכול להוציא ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית אם אינו זכאי להוציא אזרחות.

כדי להוסיף ילד לרישום ספר משפחה צרפתי בישראל יש לעבור תהליך הכולל פנייה למחלקה המתאימה במייל, ולציין את הפרטים והבקשה. כיום ישראלים רבים פונים לעורך דין צרפתי בתחומים רבים הקשורים למשל בהוצאת אזרחות צרפתית, ויזה לצרפת או בתחומים של נדל״ן ועסקים. גם בתחום של הוצאת

ספר משפחה צרפתי או עדכון שלו, רבים פונים לעורך דין כיוון שהתנהלות מול הרשויות השונות היא לרוב בצרפתית מול הרשויות ויכולה להיות מורכבת.

עורך דין צרפתי נותן שירותים בארץ לאנשים רבים ביניהם ישראלים וצרפתיים ולכן ניתן למצוא אותו בקלות באינטרנט. באתר של עורכי הדין לרוב ניתן למצוא מידע אודות השירות שהוא מציע, להבין מה הוא תהליך של עדכון ספר משפחה צרפתי ומתי הוא נדרש וכמו כן להתרשם מתהליכים של הוצאת אזרחות וויזה לצרפת.

כל עורך דין גובה עלויות שונות עבור השירותים שלו וניתן לערוך סקר שוק בין אנשי המקצוע השונים לפני שבוחרים עם מי לעבוד. בתחומים רבים הקשורים לדין הצרפתי מומלץ לעבוד עם עורך דין צרפתי מקצועי שמכיר את השפה ואת הרשויות השונות ויודע כיצד להתנהל מולן. עורכי דין מציעים שירותים בנושאים רבים הקשורים בדין הצרפתי והישראלי ויכולים לתת מענה לבקשות שונות.

About admin

Check Also

אזרחות צרפתית

אזרחות צרפתית מתייחסת למעמד המשפטי המוענק לאנשים המוכרים כאזרחי צרפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *