Home / מחסומים / מאין כדאי לרכוש שערים חשמליים לבתים פרטיים?

מאין כדאי לרכוש שערים חשמליים לבתים פרטיים?

כאשר מחפשים שערים חשמליים לבתים פרטיים לרוב הכוונה לשערים שמתאימים גם לכניסת רכבים אך גם לעיתים רחוקות הכוונה היא לשערים עם קודן בכניסה המיועדים לכניסת הולכי רגל בלבד. בבתים פרטיים שערים חשמליים הם הגורם החשוב ביותר למניעת פריצה לרכבים ולבתים וקיים קושי של ממש מצד הפורצים להגיע אל תוך הבית ולצאת ממנו ללא הפרעה.

היתרון בהקמת שערים חשמליים לבתים פרטיים הוא שהבית והרכב מוגנים יחדיו ולרוב ניתן לחבר בין השער של הכניסה לבית לבין החניה של הרכבים. כיום, קיימים רכבי יוקרה ברחובות בשווי של מאות אלפי שקלים פורצים וגנבים יכולה להיות אפשרות קלה יותר כשהרכב נמצא מחוץ לשער או סורגים.

כדאי לרכוש שערים חשמליים על ידי חברות אשר מתעסקות באבטחה או ממסגר. העלות של מסגר יכולה להיות מעט זולה יותר אך כדאי גם לקחת בחשבון את האמצעים הטכנולוגיים הנלווים לשער. ההבדל בין הרכישה של שער חשמלי ממסגר לבין שער חשמלי מחברה פרטית יכול להגיע בהפרש של כמה מאות ואף אלפי שקלים. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש אחריות על השער החשמלי לפני הרכישה

בשל כך, עלתה החשיבות של שערים חשמליים לבתים פרטיים כדי למנוע את הפריצות לרכבים וגם לבתים אבל לא כל שער חשמלי הוא בהכרח מונע את הפריצה לבית.

ישנם מגוון דרכים לפרוץ שערים חשמליים לבתים פרטיים. אחת הדרכים היא נטרול מערכת האזעקה וכניסה מאזור צדדי של הבית המכונה גם שטח מת. האזורים הללו חשופים לפריצות על אף התקנת השער ויכולים לגרום לביטול מערכת האבטחה ששווה לעתים כמה אלפי שקלים.

ההבדל בין שערים חשמליים לבתים פרטיים איכותיים לאלה שפחות איכותיים נעוץ בטכנולוגיה של השער וגם באיכות הפלדה שלו. לעתים, פורצים יכולים לזהות את ההבדל בין השערים ולפרוץ בקלות לשערים עם טכנולוגיה ברמה נמוכה וכזו שאפשר לנטרל בקלות.

בעקבות כך, שערים חשמליים לבתים פרטיים עם טכנולוגיה מתקדמת למניעת פריצות יכולה להתבטא במערכת של מגע ואף מצלמות חבויות הנמצאות בתוך השער החשמלי ומחוברות לאפליקציות בטלפון. כאשר יש מגע בשער שהוא על ידי גורם זר מיד נשלחה לטלפון התרעה שיש נסיון פריצה.

הטכנולוגיות הללו יקרות יותר בהרבה משערים פרטיים רגילים וגם אלו החשמליים אבל בסופו של דבר המטרה של השערים הללו היא למנוע את הפריצה הבאה ובעזרת טכנולוגיות מתוחכמות אלו ניתן בהחלט למנוע זאת.

לסיכום, שערים חשמליים לבתים פרטיים הם חשובים מאוד למניעת פריצות באזור הבית ולעתים הם הגורם המבדיל בין פריצה לבית לבין כישלון הפריצה. המטרה של השערים הללו היא בסופו של דבר למנוע את הפריצה הבאה לרכב או לבית וכדי לעשות זאת יש להשתמש בכל אמצעי טכנולוגי מתקדם כדי לעקוף את יכולותיו של הפורץ המיומן. 

About admin

Check Also

סוגים שונים של מעקות למדרגות בבית פרטי

מעקה הוא אמצעי חובה ליד כל גרם מדרגות, בין אם מדובר במדרגות חוץ או מדרגות פנים ומטרתו לשמור על האנשים העולים והיורדים מפני נפילה וכן לשמש כאמצעי תמיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *