Home / מחסומים / האם מחסומים למכירה עדיפים מאשר מחסומים להשכרה?

האם מחסומים למכירה עדיפים מאשר מחסומים להשכרה?

פריטים רבים וציוד רב הקשור לעולם האירועים מוצע למכירה ולהשכרה ולרוב הבחירה אם לשכור או לרכוש את הציוד תלויה בשיקולים רבים כמו מחיר, תדירות השימוש, זמינות לאחסון הציוד ועוד. אחד המוצרים למשל הרלוונטיים בתחום של אירועים הוא מחסומים, המשמשים למטרות רבות. חברות רבות מציעות כיום מחסומים לאירועים מסוגים שונים, ולצדם גם אביזרי במה, מיתוג לאירועים, מערכות הגברה ותאורה, תפאורה לאירועים ועוד. חברות רבות מציעות מחסומים למכירה בלבד או מחסומים להשכרה בלבד, ויש חברות המציעות את שתי האפשרויות בהתאם לבקשת הלקוח. 

קיימים סוגים רבים של מחסומים למכירה ולהשכרה ביניהם למשל מחסומי ברזל או אלומיניום לא מאוד כבדים ומאסיביים המתאימים בעיקר לצורך הפרדה, תיחום, גידור והכוונה של קהל. ניתן לראות את המחסומים האלו באירועים בהם יש צורך להפריד בין מתחמים, ליצור גידור סביב האירוע אם הוא מתקיים בשטח פתוח למשל, להכווין את הקהל וליצור סדר. מחסומים אלו מתחברים זה לזה כך שלא ניתן לעבור דרכם, אולם אינם חזקים מספיק וניתן להרים ולהזיז אותם.

סוג נוסף של מחסומים למכירה או להשכרה לאירועים הם מחסומי לחץ. מדובר במחסומים חזקים שמטרתם להדוף קהל. את המחסומים האלו ניתן לראות באירועים הומי אדם, סביב במה עליה מתקיים מופע אומן, בהפגנות ועוד. לרוב מחסומי לחץ יהיו מגובים על ידי אנשי ביטחון. 

ישנם גם מחסומי פלסטיק המיועדים לסימון שטח עבודה למשל. מחסומים אלו יהיו לרוב בעלי צבע בולט וניתן לראות אותם באזורים בהם מתבצעת עבודה בכביש. 

חברות וארגונים רבים המקיימים אירועים באופן שאינו תדיר, לרוב יבחרו במחסומים להשכרה. אולם ארגונים אשר צריכים מחסומים באופן קבוע לרוב יבחרו. מחסומים למכירה ולא להשכרה. ישנם יתרונות במחסומים להשכרה כיוון שהחברה שמציעה אותם דואגת לשינוע שלהם, לאיסוף שלהם בסוף האירוע, לאחסון שלהם במחסן מיועד ולתחזוקה שוטפת שלהם. המחיר של מחסומים להשכרה יהיה נמוך יותר משל מחסומים למכירה אך כאשר יש צורך תדיר במחסומים, ייתכן שרכישה תהיה משתלמת יותר.
ניתן למצוא כיום חברות המציעות מחסומים למכירה או להשכרה ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. חברות רבות לרבות יתחזקו אתר אינטרנט על מנת לפרסם את עצמן ובו ניתן לקרוא אודות המוצרים שהחברה מציעה, אודות סוגי המחסומים וכן להתרשם מתמונות של מחסומים שונים. חלק מהחברות יציעו ציוד נוסף הקשור בעולם האירועים וניתן להתרשם ממנו באתר. חברות שונות מציעות שירותים במקומות ספציפיים בארץ או בפריסה ארצית וכמו כן, כל חברה מציעה מחירים שונים עבור מחסומים למכירה או להשכרה וכן עבור ציוד אחר. ניתן לעתים להתרשם מהמחירים באינטרנט אם החברה מפרסמת אותם, ואם לא ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת מסודרת בהתאם לסוג האירוע, כמות המשתתפים וסוג הציוד הנדרש. חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית המציעה ציוד תקין.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *