Home / עבודות עץ / עבור פיגומים למכירה מחיר משתנה בין חברה לחברה

עבור פיגומים למכירה מחיר משתנה בין חברה לחברה

פיגום הוא מבנה ארעי המשמש באתרי בנייה ושיפוץ ומטרתו לאפשר לעבוד בגובה. כמו כן הפיגום משמש לשינוע אנשים וציוד באתרי הבנייה. פיגומים צריכים לעמוד בדרישות מחמירות של תקנים במטרה לספק בטיחות מלאה באתר הבניה. קיימים סוגים שונים של פיגומים למכירה ולהשכרה והם מתאימים לעבודות שונות. 

חברות קבלניות שלרוב יבצעו פרויקטים שונים בכל פעם, בעיקר יעבדו עם חברות המציעות פיגומים להשכרה. עבור פיגומים למכירה מחיר גבוה שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים וכמו כן פיגומים קבועים דורשים תחזוקה שוטפת. לעיתים חברות קבלניות המבצעות פרויקטים רבים ודומים ירכשו פיגומים למכירה. 

עבור פיגומים למכירה מחיר התלוי בסוג הפיגום בין היתר וישנם מספר סוגים של פיגומים ביניהם למשל פיגום חמורי, פיגום שלוח, פיגום זקפים ועוד. פיגום זקפים למשל הוא נפוץ באתרי בנייה והוא יכול להתפרש על פני היקף של מבנה. פיגום חמורי הוא פיגום סטנדרטי ובסיסי וגובהו לא עולה על 2 מטרים. פיגום עצמאי גם כן נחשב לנפוץ והוא אינו מצריך חיבור למבנה. פיגום עצמאי נייד ניתן להעביר ממקום למקום באתר הבנייה.

עבור פיגומים למכירה מחיר גבוה אך ישנם יתרונות בקניית פיגומים ועל מנת להפוך את ההוצאה למשתלמת צריך לבחור אותם על פי מספר קריטריונים. קבלני בנייה שונים בוחרים לשכור פיגומים כדי להימנע מתחזוקה שוטפת וכיוון שפיגומים שונים אינם מתאימים לכל סוג של פרויקט. אולם היום ישנם פיגומים רבים שנותנים מענה למגוון דרישות ופרויקטים שונים וכאשר מדובר בחברת בנייה שיש לה היקף עבודה רב, רכישה של פיגומים יכולה להיות חסכונית. עם זאת פיגומים להשכרה יכולים להתאים לפרויקטים שונים בהתאם לאותו פרויקט של חברת הבנייה.

עבור פיגומים למכירה מחיר שונה מאלו המיודעים להשכרה. מחיר של פיגומים להשכרה נקבע בהתאם לסוג הפיגום ולקריטריונים רבים ביניהם גם משך זמן השימוש. לרוב המחיר ייקבע על פי השכרה יומית או חודשית כאשר מחיר השכרה חודשי יכלול מחיר נמוך יותר פר יום מאשר מחיר השכרה יומי.

עבור פיגומים למכירה מחיר הוא לא הפרמטר היחיד על פיו יש לבחור וכך למשל חשוב לוודא שיש אחריות למוצר. לפני רכישת פיגומים חשוב לבדוק שהספק מציע אחריות מקיפה וארוכה.

חברות שונות ברחבי הארץ מציעות עבור פיגומים למכירה מחיר אחר וכמו כן הן לרוב יפרטו באתר האינטרנט שלהן אודות סוגי הפיגומים השונים, אודות אזורי השירות שלהן, אודות הפרמטרים המרכיבים את המחיר ויציעו הצעת מחיר בהתאם ללקוח. חשוב לבחור בחברה איכותית, מקצועית ואמינה וניתן לערוך השוואה בין מחירי החברות השונות. כאשר בוחרים פיגומים למכירה חשוב להבין מה המגבלות שלו, מה התנאים להקמתו, מה מטרת השימוש בו, מה העומס המרבי שלו, מה חומר הגלם ממנו הוא עשוי, מהי איכות הפיגום ועוד.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *