Home / עיצוב פנים / מהו מדריך לשיפוץ הבית ?

מהו מדריך לשיפוץ הבית ?

אנשים רבים בוחרים לשפץ את בתיהם בעזרתו של מעצב פנים. מטרתו של מעצב פנים היא לתכנן את השיפוץ, לתכנן את חלוקת החלל, להתנהל מול הספקים השונים, לעקוב אחר תהליך השיפוץ ולבחור רהיטים על פי סגנון עיצובי מוגדר שנבחר מראש ביחד עם הלקוחות. למרות שהעבודה עם מעצב פנים היא מקצועית, חוסכת זמן והתעסקות וגם עלויות, יש אנשים שבוחרים לא להיעזר במעצב פנים אך אינם מכירים מספיק את תחום השיפוץ ואינם יודעים כיצד לנהל נכון את בחירת הספקים השונים, את לוח הזמנין ואת התקציב. לשם כך קיים מדריך לשיפוץ הבית שנכתב לרוב על ידי מעצב פנים ומציע טיפים והסברים לשיפוץ הבית.

מדריך לשיפוץ הבית נועד לאנשים המעוניינים לערוך שיפוץ בבתיהם או בבית העסק שלהם אך הוא מיועד גם לאנשים החובבים את תחום העיצוב, קבלנים ומעצבי פנים אחרים. מעצבי פנים מובילים למשל נוהגים לכתוב תוכן, ספרים ומדריכים לגבי עיצוב ושיפוץ כדי לשתף את הידע שלהם ולפרסם את עצמם. לעיתים דווקא לאחר שאדם המעוניין לשפץ את ביתו קורא מדריך לשיפוץ הבית שנכתב על ידי מעצב פנים, הוא יבחר להיעזר בשירותים של אותו מעצב מתוך התרשמות מהידע שהוא מציג במדריך ומתוך הבנה כי מדובר בתחום מורכב שמצריך אנשי מקצוע.

מדריך לשיפוץ הבית יכול להיות אינטרנטי, או להיכתב בצורה של ספר. ישנם מעצבי פנים רבים שכותבים ספרים שלמים על עולם העיצוב. חלק מהמדריכים לשיפוץ הבית יכולים להיות חינמיים וחלקם עולים כסף. מעצבי פנים מפרסמים טעימה מהמדריך אך מסבירים שיש לרכוש את המדריך השלם. לרוב המדריכים מחולקים לפי נושאים כמו למשל תכנון התקציב, רעיונות לשיפוץ, בחירת צבעים, התנהלות מול ספקים וכו'. ישנם מדריכים שמתמקדים באיך לשפץ את הבית מבלי לבזבז הרבה כסף, אחרים מתמקדים בשלבים השונים ואחרים מתמקדים יותר בפן העיצובי. 

מדריך לשיפוץ הבית אומנם כולל טיפים והסברים רבים לגבי תהליך השיפוץ אך אינו מחליף אנשי מקצוע וספקים שונים מהתחום.בעת שיפוץ יש לקחת בחשבון עבודות רבות וכך גם אנשי מקצוע רבים והמדריך יכול לעשות סדר ולפרט את העבודות השונות וכיצד לבחור באנשי המקצוע השונים. בעזרת מדריך לשיפוץ הבית ניתן להכיר יותר את התחום, לדעת מה כולל התהליך ללמוד על הספקים השונים וכיצד להתנהל מולם וכדו'.
מדריך לשיפוץ הבית יכול לעזור גם לעבור נכון את התהליך מבלי לפגוע בכיס יותר מדי על ידי תכנון נכון של התקציב וחלוקתו בין רהיטים, ספקים ואנשי מקצוע שונים. המדריכים השונים מסבירים מתי הזמן הנכון לשפץ, כיצד לפרוס את התשלומים, איך להשוות מחירים בשוק וכדו'. מעבר לשאלה איך לשפץ את הבית חשוב גם לשאול למה לשפץ את הבית, מה הסיבה שבגללה מתחילים שיפוץ ומה רוצים לשנות בבית כדי להגיע מוכנים יותר.

About admin

Check Also

מהו עיצוב מסעדות ?

מסעדה היא מקום בו אנחנו נחשפים סגנונות אוכל שונים, תרבות שונה, נפגשים עם אנשים שאוהבים, יוצאים לבלות וכו'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *