Home / עיצוב פנים / סוגים שונים של שערים אוטומטיים

סוגים שונים של שערים אוטומטיים

שערים אוטומטיים או שערים חשמליים הם שערים המופעלים באמצעות מנוע חשמלי ואינם דורשים הזזה ידנית. שער חשמלי חוסך מאמץ רב לאלו שרוצים להיכנס ולצאת דרכו כיוון שאינם צריכים לעבוד קשה כי ההפעלה שלו מתבצעת על ידי שלט, לוח מקשים הכולל קוד סודי, טלפון ועוד. 

ניתן לראות כיום שערים אוטומטיים במקומות שונים כמו בכניסה לבתים פרטיים הכוללים מרחבים חיצוניים רבים למשל אחוזות, בנוסף ניתן לראות שערים אלו בכניסה לחניות ובכניסה ליישובים. כמו כן שער חשמלי גם מתאים לחניות פרטיות הכוללות מקום חניה לרכב אחד. שערים חשמליים שונים גם יכולים לשמש בפתחים למחסנים.

שערים אוטומטיים לרוב יהיו עשויים ברזל והם יהיו מיוצרים כמו גם מוצרי מתכת נוספים במסגריה, בית מלאכה בו מעצבים מתכות שונות באמצעות חימום שלהן וכלים ייעודיים. ישנם סוגים רבים של שערים חשמליים הנבדלים זה מזה בגודל, באיכות, בחוזק המנוע, בצורת הפתיחה, באופן ההתקשרות לשער ובעיצוב. הסוגים השונים של השערים מתאימים למקומות שונים, בהם יש מרחב קטן או גדול וכמו כן, לכל סוג מחיר אחר.

אחד הסוגים של שערים אוטומטיים הוא שער כנף. שער כזה לרוב ניתן לראות בפתחים של בתים פרטיים כמו אחוזות והוא כולל כנף או שתי כנפיים אשר נפתחות ונסגרות באופן אוטומטי. שער כנף מתאים בעיקר למקומות בהם לא ניתן להתקין שער הזזה.

שער הזזה הא סוג נוסף הקיים בקטגוריה של שערים אוטומטיים והוא כולל מסילות שבעזרתן הוא נפתח לצד אחד. יש גם שערי הזזה הכוללים שתי פלטות, שכל אחת נפתחת לצד אחר או שתי פלטות הנפתחות לאותו צד כדי לחסוך במקום. ישנם שערי הזזה שנראים כאילו הם מרחפים בזכות מנוע חזק שאינו דורש מסילות.

שער גלילה הוא סוג נוסף של שער אוטומטי והוא מתאים בעיקר בכניסה לחניות פרטיות הכוללות מקום לרכב או שניים. שער כזה מטרתו לחסוך בזמנים אחר חיפוש חנייה בכל פעם מחדש וכמו כן למנוע גניבות ופריצות לרכב. השער נגלל כלפי מעלה כשהוא נפתח והוא כולל פלטות צמודות כך שלא ניתן לראות דרכו.

מחיר של שערים אוטומטיים תלוי בסוג שלהם ובגודל שלהם אך גם בגורמים נוספים כמו בעיצוב שלהם. כיום יש מודעות רבה לתחום העיצוב ולכן ניתן לראות מוצרי מתכת שונים העשויים בעיצוב מוקפד. שערים חשמליים מברזל גם הם מעוצבים כיום בצורות מרשימות הכוללות עיטורים ופרזולים שונים.

ניתן למצוא כיום שערים אוטומטיים מסוגים שונ באינטרנט. לרוב מסגריות וחברות המספקות אותם יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות הסוגים השונים של השערים ודרכי הפתיחה שלהם,  ולהתרשם מתמונות של הסוגים השונים. כמו כן ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע המבינים בתחום לגבי הסוג המתאים ביותר על פי תנאי השטח והמטרה שלו וכן לקבל הצעות מחיר.

About admin

Check Also

מעקה למדרגות פנים מסוגים שונים

ליד כל גרם מדרגות צריך להיות מותקן מעקה בצורה תקנית כאשר מטרתו היא לשמור על בטיחות האנשים מנפילה וכמו כן לשמש כעזר לאלו היורדים ועולים במדרגות. פעמים רבות המעקה של המדרגות מסייע בעצירת נפילה או מעידה במהלך ירידה או עלייה במדרגות. מעקה למדרגות פנים הוא מעקה שלרוב נמצא בתוך מבנה כמו בית ומטרתו למזער פגיעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *