Home / דלק / מחירו של סולר להסקה וחימום

מחירו של סולר להסקה וחימום

סולר הוא סוג של דלק נוזלי אשר משמש לצרכים רבים ביניהם לתעשייה, תחבורה, חימום והסקה ועוד צרכים נוספים. סולר להסקה מוכר בעיקר במדינות הקרות שם מזגן פחות רלוונטי בגלל הטמפרטורות הנמוכות ולכן מחממים את הבית באמצעות מערכות חימום המופעלות על דלק. גם בישראל קיימים בתים פרטיים רבים בהם יש מערכת חימום הפועלת על סולר וכן בבניינים רבי קומות או מוסדות לימוד אשר בהם יש מערכת חימום על סולר. 

סולר להסקה מסופק על ידי חברות שונות המציעות שירותי תדלוק בשטח ואת שירותיהן עבור מילוי מערכות הסקה מזמינים לרוב לפני החורף. חברה המספקת סולר לחימום והסקה מציעה גם סולר לצרכים נוספים כמו למשל לאתרי בנייה. באתרי בנייה ישנם כלי עבודה כבדים רבים וכדי לתדלק אותם בתחנות הדלק נדרש שינוע המותנה בתהליך ארוך ועלויות רבות. לשם כך קיימות חברות המספקות סולר ומגיעות עד לאתר הבנייה למלא את הכלים השונים. גם במפעלים רבים יש מכונות המופעלות באמצעות סולר. את המכונות הללו ממלאים גם כן על ידי חברה מקצועית המגיעה למפעל. 

חברות המציעות סולר להסקה וחימום מצוידות במשאיות ייעודיות וכלים ייעודיים המאפשרים להם להגיע למקומות בעלי גישה מוגבלת כמו למשל רחובות צרים, כבישים ללא חנייה, דרכי עפר, קומות תת קרקעיות ועוד. חברות אלו מודעות לצורך בשירותיהן ולכן מגיעות לרוב תוך 24 שעות וחלקן נותנות שירות בכל ימות השבוע.

ניתן למצוא חברות המציעות סולר להסקה וחימום וכן סולר לצרכים שונים באמצעות האינטרנט. חברות אלו לרוב יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות השירותים שהן מספקות, אודות ההבדלים בין סוגי הסולר השונים, אודות שנות הניסיון של החברה וכו'. באתר ניתן גם לקרוא המלצות של לקוחות אחרים ואפילו לדעת מי הלקוחות הקבועים של אותה חברה.

מחיר סולר להסקה עומד כיום על כמה שקלים לליטר ומשתנה מדי חורף בהתאם לפרמטרים רבים ביניהם רמת הביקוש וההיצע, מחיר הנפט הגולמי בעולם, איכות הסולר המסופק, החברה המספקת אותו ועוד. לקראת החורף באמריקה למשל הביקוש לסולר ונפט לחימום עולה באופן משמעותי וכך עולים גם מחירי הדלקים. איכות הסולר קובעת גם היא את מחירו של סולר להסקה וחימום וחשוב להזמין חברות שמציעות סולר איכותי על מנת לשמור על מערכת החימום.

מחירו של הנפט הגולמי משתנה לעיתים תכופות ובעקבותיו משתנים גם מחירי הדלקים לתחבורה ותעשייה וכן מחירו של סולר לחימום. גם כמות הסולר המוזמנת משפיעה על מחירו ולרוב כאשר מזמינים כמות גדולה יותר סולר המחיר יורד. כלומר מחיר הסולר אינו קבוע ומשתנה בהתאם לגורמים רבים. לפני שמזמינים סולר כדאי לערוך סקר שוק, להבין מה טווח המחירים ולבקש מספר הצעות מחיר מחברות שונות. חשוב לבחור חברה מקצועית בעלת ניסיון וכזו שנותנת שירות מקצועי ואדיב.

About admin

Check Also

ממה מושפע מחיר ליטר נפט להסקה?

מחיר ליטר נפט להסקה משתנה מדי שנה ואינו נשאר קבוע וזאת בשל גורמים רבים ביניהם מחיר הנפט הגולמי בעולם אשר מושפע ממציאת הנפט בעולם, מעבודת הקידוח וגם מהמסחר בו עם מדינות אחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *