Home / ביטוח / סוכן ביטוח מומלץ עבור אנשים רבים

סוכן ביטוח מומלץ עבור אנשים רבים

קיימים כיום סוגים רבים של ביטוחים פרטיים ואנשים רבים בוחרים לרכוש אותם על מנת להבטיח הכנסה כלכלית, טיפול רפואי או קופת חיסכון בהתאם לסוג הביטוח. למרות שקיימים גם ביטוחי בריאות מטעם קופת החולים למשל, ביטוחים פרטיים לרוב מציעים ומכסים יותר ולכן אנשים רבים מעדיפים לרכוש אותם. ניתן לרכוש ביטוח ישירות מחברת הביטוח ולהתנהל מולה במהלך תקופת הביטוח וגם במקרים של תביעות או לחילופין לפנות לסוכן ביטוח שיהווה תיווך בין הלקוח לבין החברה המבטחת.

סוכן ביטוח מומלץ כיוון שביטוחים מסוגים רבים הם מורכבים וכוללים הרבה פרטים ולכן ניתן לפספס פרטים חשובים או לבחור בפוליסה שאינה מתאימה לנו מבחינות שונות. כלומר בעקבות חוסר היכרות וידע עם התחום ניתן לרכוש דווקא פוליסות שאינן מכסות עבורנו את מה שנצטרך באמת.

סוכן ביטוח הוא בעל מקצוע עם רישיון לעסוק בתחום הביטוחים והוא יכול לעבוד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות. הסוכן קובע פגישה עם הלקוח על מנת להבין איזה ביטוח הוא מעוניין לעשות, מה המטרות שלו מהביטוח ומה היכולות הכלכליות שלו. על פי נתונים שונים בונה הסוכן תוכנית ביטוח עבור הלקוח כך שתתאים ותשתלם עבורו. 

סוכן ביטוח מומלץ גם מכיוון שהוא יהיה איש הקשר שלנו והוא יתנהל מול החברה המבטחת. התנהלות מול חברות הביטוח דורשת סבלנות, שיחה עם נציג שונה בכל פעם וכן ניסיון מסויים. מטרתו של סוכן הביטוח היא לחסוך את זה למבוטח ולהתנהל במקומו.

סוכן ביטוח מומלץ הוא כזה שגם ידאג לעדכן את המבוטח במקרים שחלים שינויים בפוליסה ולעיתים אף ימליץ לו לעבור חברה אם יש הצעות טובות יותר בשוק. סוכני ביטוח לרוב עובדים עם מספר גדול של חברות ביטוח ויש כאלו שעובדים רק עם כמה עיקריות, את שכרו מקבל הסוכן לרוב מעמלות הניתנות על ידי חברות הביטוח עבור כל מבוטח שמגיע.

כאשר אנחנו מחפשים סוכן ביטוח, כמו בעלי מקצוע רבים אחרים נרצה לחפש סוכן ביטוח מומלץ ולשם כך קיימים היום דירוגים של לקוחות באינטרנט וכן ניתן להתרשם מחוות דעת והמלצות של אחרים. בנוסף, סוכן ביטוח מומלץ ואמין נבחן גם במשך תקופת הביטוח. במהלך תקופת הביטוח ניתן להתרשם אם מדובר בסוכן עם ידע, שירות אדיב, מקצועיות ואמינות.

גם עבור בעלי עסקים סוכן ביטוח מומלץ כיוון שבבית עסק לרוב ישנם ביטוחים רבים ביניהם קופות גמל שונות, ביטוחים פנסיונים וביטוחים לרכבי החברה. במקרים רבים בוחר בעל העסק לעבוד עם סוכן וביטוח ובכך לתת לאיש מקצוע לטפל בכל עניין הביטוחים.

סוכן ביטוח מומלץ גם עבור אנשים שאינם מבינים היטב את השפה או שאין להם מספיק זמן להתעסק בתחום הביטוחי שלהם וכן לכאלו שמעוניינים לבטח מספר נפשות במשפחה וזקוקים לייעוץ והכוונה מאיש מקצוע. 

About admin

Check Also

כיצד לבחור סוכנות ביטוח במרכז ?

סוכנות ביטוח היא מקום בו עובדים מספר סוכני ביטוח העוסקים בתחומי ביטוח שונים ומטפלים בלקוחות אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *