Home / בנייה / מעקה למדרגות פנים מסוגים שונים

מעקה למדרגות פנים מסוגים שונים

ליד כל גרם מדרגות צריך להיות מותקן מעקה בצורה תקנית כאשר מטרתו היא לשמור על בטיחות האנשים מנפילה וכמו כן לשמש כעזר לאלו היורדים ועולים במדרגות. פעמים רבות המעקה של המדרגות מסייע בעצירת נפילה או מעידה במהלך ירידה או עלייה במדרגות. מעקה למדרגות פנים הוא מעקה שלרוב נמצא בתוך מבנה כמו בית ומטרתו למזער פגיעות. ילדים וקשישים למשל נעזרים בעיקר במעקה לתמיכה וייצוב. מעקה למדרגות חוץ יותקן על מדרגות הנמצאות באור פתוח.

מעקה למדרגות פנים או חוץ מיוצר במסגריה שהיא בית מלאכה בו עובד המסגר ושם מיוצרים מוצרים שונים ממתכות בתהליכים שונים. במסגריה ניתן למצוא מעקות, גדרות, שערים וסורגים. כך למשל אנשים רבים מעוניינים לגדר את הגינה, להוסיף שער לחניה או שער לחצר וכו'. את כל אלו ניתן למצוא מסגריה.

ישנם סוגים רבים של מעקה למדרגות פנים או חוץ וביניהם למשל מעקה ברזל המשולב עם זכוכית. מעקה כזה יהיה בעל מראה מודרני ויתאים לחללים מסוימים. סוג נוסף הוא מעקה ברזל בשילוב של עץ והוא ייתן לרוב מראה כפרי ולכן מתאים למבנים המעוצבים בסגנון כפרי. ישנם סוגים רבים של עץ ועיצובים למעקה זה וחשוב לבחור בעץ איכותי שעבר טיפולים מיוחדים נגד מזיקים. מעקה ברזל הוא המעקה המוכר ביותר וניתן לשלב בו עיצובים רבים על מנת לשפר את מראהו.

מעקה למדרגות פנים הוא בעל דגש על בטיחות וכמובן הוא מחויב בתקנים ובנוסף הוא נותן גם דגש על המראה והעיצוב שלו. בתוך הבית נרצה מעקה שמשתלב עם העיצוב ועם הצבעים בבית ולכן כיום יש מודעות גם למראה המעקה בנוסף על בטיחותו. כאשר מדברים על מעקה למדרגות חוץ למשל לוקחים בחשבון גם את חומרי הגלם המרכיבים אותו שצריכים להיות עמידים בפני נזקי מזג האוויר. כלומר הברזל עובר תהליכים שונים כדי שהצבע שלו לא יתקלף מהגשם ומהשמש וכן שישאר לאורך זמן. 

קיימים עיטורים ועיצובים רבים של מעקה למדרגות פנים וניתן לראות היו מעקות צבועים בצבעים מיוחדים ומעוטרים בצורות ייחודיות.

ניתן למצוא כיום מסגריות שונות באמצעות האינטרנט או באמצעות המלצה של אנשים אחרים. לרוב מסגריות כמו גם בתי מלאכה נוספים ועסקים שונים יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהן, אודות המוצרים שהן מציעות וכן לקרוא אודות הסוגים השונים של המוצרים והעיצובים השונים אותם המסגריה מציעה. בנוסף, באתר ניתן להתרשם מהמלצות של אנשים אחרים ולראות תמונות של כל מוצר. באתר ניתן לקרוא אודות המוצר הרלוונטי עבורנו למשל מעקה למדרגות פנים או חוץ, שער חשמלי לחנייה ועוד. 

מחיר של כל מוצר במסגריה תלוי בגורמים רבים כמו חומרי הגלם של המוצר, הגודל שלו, האיכות שלו והצבעים שלו. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע אודות סוגים שונים של מוצרים.

About admin

Check Also

סוגי דלתות ברזל מעוצבות

בכניסות לבתים רבים, או לחצרות של בתים ניתן לראות כיום דלתות ברזל מעוצבות בסגנונות מרהיבים ומיוחדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *