Home / גדרות / סוגים של גדר לחצר הבית

סוגים של גדר לחצר הבית

לאנשים רבים יש חצר בבית, או גינה, והם לרוב יגדרו אותה על מנת לשמור על פרטיותם וכן למנוע כניסה של פורצים ומסיגי גבול. כמו כן, גדר לחצר הבית גם מונעת מהילדים או מבעלי החיים לצאת מחוץ לשטח הבית.

גדר היא בעלת משמעות חשובה והיום מבער לפונקציונליות שלה, היא גם יכולה להיות פריט עיצובי לבית ולחוץ. כיום ניתן למצוא גדר לחצר בעיצובים מרשימים, מחומרי גלם ייחודיים, בצבעים שונים ובגדלים שונים.

גדר לחצר הבית יכולה להיות עשויה חומרי גלם שונים כמו למשל פלסטיק. גדרות פלסטיק לרוב יהיו זולות יותר, קלות לתחזוקה ולניקיון וכמו כן בעלות צבעים מגוונים. גדר פלסטיק משתלבת היטב עם צבעי הדשא אך אינה חזקה כמו גדרות מתכת.

סוג נוסף של גדר לחצר היא גדר עץ, והיא מעניקה מראה אותנטי וכפרי לבית. אולם עץ הוא חומר גלם שלא קל לתחזק ולשמור עליו וכמו כן מחירים של גדרות עץ יכולים להיות גבוהים.

גדר נוספת לחצר היא גדר ברזל המציעה יתרונות רבים. ברזל הוא חומר עמיד ואמין וכמו כן הוא ניתן לעיצובים במגוון צורות ופרזולים. גדר ברזל לחצר מיומרת במסגריה, בית מלאכה בו מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו סורגים, מעקות, שערים ועוד. על ידי שימוש בכלים מתאימים ועל ידי חימום המתכת, יכול בעל המקצוע לכופף ולעצב אותה בצורה הרצויה. כיום ניתן לראות מוצרים העשויים ברזל בעלי עיצוב ייחודי ומרשים.

גדר לחצר העשויה ברזל יכולה להגיע בסגנונות שונים וכך למשל ניתן לבחור אם הסורגים יהיו לאורך או לרוחב, אם הגדר תהיה אטומה או כזו שניתן לראות דרכה ועוד. ניתן גם לשלב יחד עם גדר הברזל חומרי גלם נוספים כמו למשל כך או זכוכית שמשדרגים את המראה שלה. בנוסף, ניתן לעצב את הפרופילים של הגדר בצורות שונות, להוסיף פרזולים, עיטורים וצורות של פרחים ועלים. את הגדר ניתן גם לצבוע במגוון צבעים בצביעה ביולדת המתאימה למתכות.

כיום ניתן לראות בבתים רבים גדר לחצר בעיצוב משולב המתאים גם לשער הכניסה. כך ניתן ליצור קו אחיד ונקי בין הגדר לבין השער.

אחד השלבים בתהליך של ייצור גדר לחצר הוא גילוון. גילוון הוא תהליך שעובר הברזל לצורך שמירה עליו מפני חלודה. שערים, גדרות ומוצרים נוספים אשר עומדים בחוץ וחשופים לנזקי מזג האוויר לרוב יעברו תהליך של גילוון.

ניתן למצוא כיום מסגריות שונות המציעות גדר לחצר במגוון סגנונות עיצוב. לרוב מסגריה תתחזק אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלה ואודות מוצרים השונים שלה. בנוסף ניתן לראות תמונות של דוגמאות של גדרות לבית ובכך להתרשם מהסגנונות וגם לבחור את הסגנון המתאים ביותר. כל מסגריה מציעה מחירים שונים בהתאם לסוג הגדר, גודלה, צביעה שלה ועוד גורמים נוספים. ניתן לערוך השוואת מחירים בין בעלי המקצוע השונים.

About admin

Check Also

סוגים שונים של שערים חשמליים

בבתים רבים ובמשרדים רבים מתקינים שערים חשמליים לחניה על מנת להבטיח מקום חניה קבוע וחיסכון בזמן חיפוש חניה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *