Home / רהיטים / מהו ריהוט איטלקי בסגנון עתיק ?

מהו ריהוט איטלקי בסגנון עתיק ?

ריהוט איטלקי בסגנון עתיק הכוונה היא לריהוט מאיטליה אשר היה במאה ה-18 עד המאה ה- 20 והיה נחשב אז לריהוט יוקרתי מאוד שהיה למעט מאוד משפחות. הריהוט כיום בסגנון עתיק ולא ריהוט איטלקי עתיק משום שרהיטים עתיקים נוטה לא להישמר ודורש תחזוקה מרובה לאורך זמן. בנוסף, רהיטים ישנים בני מאות שנים עוברים שינויים גם כך כדי שישמרו טוב יותר.

ריהוט איטלקי בסגנון עתיק מתאפיין בקישוטים המאפיינים בית איטלקי נוצרי במאות ה-18 עד ה-20. הרהיטים הללו מיוצרים לרוב בעבודות יד ולא במפעל כדי לקבל את הצורה הטבעית של העץ או של העור מבלי ליצור סגנון מלאכותי ומעובד.

העור שיהיה על ריהוט איטלקי בסגנון עתיק יהיה עור קשה בעל ריפוד עבה יחסית. קיימים סגנונות עיצוב שונים בהתאם לערים בהם השתמשו ברהיטים השונים. כל רהיט בסגנון הישן נוצר באזורים מסוימים באיטליה אשר שם שכנו עצים המתאימים ליצירת ריהוט. ניתן לראות את ההבדל בין עץ בסגנון טוסקני לעץ בסגנון סיציליאני כאשר מגיעים לרמה של ריהוט איטלקי בסגנון עתיק ויוקרתי.

איטליה מנסה תמיד לחזור אל השורשים, אל אבות האומה אשר ייסדו את המדינה והפכו אותה להיות המעצמה שהיא היום. לכן, חשוב לאיטלקים לשמור על סגנון הבניה והעיצוב שהיה בעבר לאורך דורות כדי להראות את הסגנון שנשמר לאורך השנים מבלי לחוש בטביעת אצבע של עידן הטכנולוגיה.

מה שמבדיל ריהוט איטלקי בסגנון עתיק לרהיטים אחרים בסגנון עתיק הוא שמירה על הפרטים הקטנים כגון ההיסטוריה של העץ והמעבר הבין דורי שנשמר לאורך השנים בניגוד לרהיטים אחרים אשר מחזיקים בסגנון עבודה מסורתי לכאורה אך משתמשים בייצור של הרהיטים בעזרת מכונות.

ריהוט איטלקי בסגנון עתיק יכול להישמר לאורך זמן בעזרת היכרות עם חומרי הגלם ושמירה על הצבע של הרהיטים. הריהוט האיטלקי היוקרתי ידוע בכל העולם בשל האיכות הגבוהה שלו והמאמץ של מעצבים לשמור על אורך חיי הרהיט במינימום תחזוקה לאורך השנים.

קיימים כיום מעצבים רבים אשר עובדים עם חברות איטלקיות מסורתיות אשר מייצרות במשך מאות שנים את אותם הרהיטים. הסיבה לכך היא שהרהיטים שומרים על האותנטיות שלהם ואף משתבחים עם השנים כמו יין איטלקי איכותי. חברות רבות עדיין שומרות את מפעל הרהיטים שלהם בתוך המשפחה ומעבירים את סגנון הבניה והעיבוד מדור לדור במשך שנים.

לסיכום, ריהוט איטלקי בסגנון עתיק הוא ריהוט איכותי אשר נשמר לאורך שנים רבות בהתאם לתחזוקה ראויה. אמנים רבים ואנשי עיצוב חוזרים אל הסגנון העתיק של הריהוט האיטלקי כדי לשמור על הסגנון רב השנים אשר עיצב את האומה האיטלקית הנוצרית לאורך השנים. הריהוט מתהדר בקישוטים מהודרים יחד עם ריפוד שמן בעל מרקם ייחודי הנעשה בתהליכים מסורתיים.

About admin

Check Also

למה בתחום של עיצוב פנים מסעדות הופכות לנפוצות יותר?

בתחום של עיצוב פנים מסעדות גם הן באות בחשבון ולא רק בתים פרטיים ומשרדים. לאחרונה יותר ויותר בעלי מסעדות נעזרים בשירותים של מעצבי פנים כדי להפוך את המסעדה שלהם ללא פחות ממושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *