Home / רפואה אלטרנטיבית / מהו ביואורגונומי והאם ניתן לקחת קורס ביואורגונומי אינטרנטי ?

מהו ביואורגונומי והאם ניתן לקחת קורס ביואורגונומי אינטרנטי ?

ביואורגונומי הוא תחום ברפואה האלטרנטיבית ודרך לאבחון וטיפול בעיות גופנית, נפשיות או רוחניות שונות בגוף האדם. לפי גישה זו, קיימת בעולם אנרגיה שנמצאת בכל אחד ממערכות הגוף ובתאים שלנו. כאשר יש חוסר של האנרגיה הזו הגוף מרגיש מצוקה פיזית או נפשית וצריך ללמוד כיצד להחזיר את האנרגיה ולשחרר את המחסומים השונים שנצברו בגוף במהלך השנים.

טיפול ביואורגונומי נעשה על ידי אבחון המתבצע בעזרת טכניקת העפעוף. על ידי העפעוף שלנו ניתן ללמוד הרבה על המודע והתת מודע בגופנו ובכך להבין מה הבעיה וכיצד לטפל בה. המטפלים הביואורגונמים יכולים לטפל גם ללא צורך בשהיה קרובה למטופל אלא באמצעות שיחת טלפון. המטופל מסביר איזה נושא מפריע לו ובמה ירצה לטפל ועל ידי כמה מפגשים ניתן להבין מדוע הבעיה נובעת וכיצד לטפל בה ולהשיב את זרימת האנרגיה לגוף.

אנשים מסוימים מעוניינים לקחת קורס ביואורגונומי ולהפך למטפלים על מנת לעזור לאנשים להבין מה מניע את הקשיים שלהם וכיצד ניתן לשנות תפישה ולטפל בגוף על ידי העצמת האנרגיה שלנו. קורס ביואורגונומי כולל מספר מפגשים, ספרי לימוד ומצגות. בזמן הקורס לומדים על הבסיס ויסודות של התחום, כיצד הוא התחיל וכדו'. בהמשך לומדים כיצד לאבחן את הבעיות של המטופלים על ידי עפעוף ושיחה וכיצד לבנות עבורו תוכנית טיפול. הקורס כולל גם לעיתים טיפול עצמי על מנת לשחרר מחסומים גופניים ורוחניים ולהפוך למטפל טוב יותר.

כיוון שמדובר בטיפול שיכול להיעשות גם מרחוק. קיים קורס ביואורגונומי אינטרנטי המאפשר את למידת היסודות ודרכי הטיפול השונות. בתקופה האחרונה בגלל ריבוי הסגרים בשל תקופת הקורונה, אנשים רבים בוחרים להתחיל ללמוד קורסים מרחוק בנושאים שונים כגון תכנות, עיצוב וכדו' וגם קורס ביואורגונומי אינטרנטי הוא אופציה. באמצעות האינטרנט ניתן להעביר מידע וכלים בצורה טובה בזכות הטכנולוגיה שמשתפרת מדי שנה. קורס ביואורגונומי אינטרני כולל גם חוברות ומצגות אונליין על מנת להעצים את הלמידה העצמית. קורס ביואורגונומי אינטרנטי אומנם לא מאפשר למידה פרונטלית אך גם הטיפול עצמו לא בהכרח פרונטלי אלא מתקיים גם בשיחה מרחוק.

לקורסים אינטרנטיים קיימים יתרונות וחסרונות שונים. אחד היתרונות של קורסים אינטרנטים הם חיסכון בעלויות. נסיעות למקום הלמידה, השכרה של כיתה או אולם לימוד וכדו' דורשים עלויות גבוהות יותר. בעת למידה מהבית מסתפקים במחשב וכלי כתיבה ובכך חוסכים זמן ועלויות. אחד החסרונות של למידת קורס ביואורגונומי אינטרנטי הוא חוסר באינטראקציה עם אנשים. כאשר לומדים בקבוצה קל יותר להעלות שאלות, לפתוח דיונים וללמוד מכך דברים רבים. למרות זאת לא תמיד זה מתאפשר, בין אם מדובר בקורס אשר מתקיים בעיר רחוקה או בתקופת סגר שלא מאפשרת למידה קבוצתית. קורס ביואורגונומי אינטרנטי יכול להיות מקפצה עבור אלו שלא יכולים לנסוע למקום הלימוד ולספר כלים טיפוליים גם כשנמצאים בבית.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *