Home / קורס מיינדפולנס / מהו תקשור רוחני ?

מהו תקשור רוחני ?

תקשור רוחני הוא למעשה היכולת של מתקשר להיות בתקשורת עם ישויות ונשמות שאינן נמצאות בעולם הפיזי על מנת לקבל מסרים שונים. ישנם סוגים שונים של תקשור והדרכים לתקשר גם הן משתנות בהתאם למתקשר ובהתאם למטופל. מתקשרים שונים מציעים תקשור עם ישויות אור, שהן נשמות הנמצאות בעולם אחר ומשמשות כמדריכות. תקשור נוסף הוא תקשור עם מלאכים, חוצנים או תקשור עם תת המודע.

תקשור נוצר על ידי מערכת החושים שהם טעם, ריח, ראייה וכו'. תקשור רוחני יכול להיעשות בשיטות שונות ביניהן למשל תקשור ורבאלי המתבצע על ידי דיבור, תקשור באמצעות שמיעה של מסרים, באמצעות ראייה ועוד. 

מטרתו של התקשור היא לאבחן בעיות ולמצוא את המקור שלהן ואת הפתרון להן על ידי הדרכה מישויות שונות או מתת המודע של האדם. אנשים הסובלים מבעיות בזוגיות, בפרנסה, בלימודים או בעיות רגשיות ופיזיות פונים לעיתים לתקשור על מנת למצוא פתרונות.

תקשור רוחני יכול בין היתר ללמד אותנו לסלוח, להבין יותר ולשחרר. בנוסף, התקשור עוזר לבחור, לענות על שאלות שונות ולהבין יותר על עצמנו.

תקשור רוחני נעשה על ידי מתקשר, אדם בעל יכולות שונות לקבל מסרים מישויות שונות. את התחום ניתן גם ללמוד בקורסים שונים ולפתח את היכולות הללו. מתקשר רוחני נמצא בקשר עם עולם הבריאה ועם ישויות שונות. בנוסף, המתקשר חווה את העולם דרך המטופל ויכול להרגיש את מה שעובר עליו ובכך גם לעזור לו למצוא פתרונות.

כיום ניתן למצוא קורסים של תקשור רוחני המציעים סדנאות ותחומי למידה שונים. ישנן דרכים רבות ללמוד תקשור ולכן ניתן למצוא כיום קורסים מגוונים ושונים זה מזה המציעים תוכן שונה. לימודי הקורס כוללים בין היתר היכרות עם עולמות הבריאה, טיהור, ניקוי, טכניקות שונות של טיפולים, אמונות ועוד.

תקשור רוחני יכול להיעשות באופן פרונטלי, בזום, בכתב ועוד. פגישה פרונטלית היא מומלצת יותר אך ניתן גם לתקשר מרחוק. טיפולים אנרגטיים רבים יכולים להיעשות מרחוק, כיוון שלאנרגיה אין תלות בזמן ובמרחב. טיפול מרחוק יכול להיות נוח יותר במקרים בהם לא ניתן להגיע אל הקליניקה.

ניתן למצוא כיום מתקשרים שונים ומדריכים רוחניים המציעים תקשור פרונטלי או תקשור מרחוק. לרוב מדריכים רבים יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות הטיפולים שהם מציעים, אודות תהליך של תקשור, מה הוא כולל, כיצד הוא עובד ועוד. מטפלים רבים גם מפרסמים המלצות של לקוחות אחרים וכן מחירים של טיפולים. ניתן למצוא כיום מטפלים רוחניים רבים ברחבי הארץ ולכן חשוב לבחור במתקשר אמין ומקצועי בעל המלצות.

מחיר של תקשור כמו מחירים של טיפולים רוחניים אחרים משתנה בהתאם לסוג התקשור, בהתאם למתקשר עצמו ולניסיון שלו ויכול לנוע בין כמה מאות שקלים למפגש. ניתן לערוך השוואה בין מתקשרים שונים המפרסמים מחירים באינטרנט או מפרטים את המחירים בטלפון.

About admin

Check Also

סוגי טיפול רגשי שונים

טיפול רגשי הוא טיפול הפונה לרגש האדם ומטרתו לפתור בעיות שונות שמקורן בנפש ובחשיבה המנטלית ויכולות ליצור כאבים, חרדות, דיכאון ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *