Home / טיפול רגשי / מהו התחום של תקשור רוחני ?

מהו התחום של תקשור רוחני ?

תקשור רוחני הוא האפשרות ליצור תקשורת עם נשמות שאינן נמצאות בעולם הפיזי. תקשור מתבצע על ידי מתקשרים שיש להם יכולות וכלים לבצע אותו. בעת התקשור, מקבל המתקשר מסרים או תשובות לשאלות מעת מדריכים רוחניים שהם ישויות שונות שאינן קיימות בעולם הפיזי. התקשור נעשה על מנת לקבל הכוונה לגבי נושאים שונים ותחומים מגוונים. 

ישנם סוגים שונים של ישויות איתן ניתן לתקשר למשל נשמות של נפטרים, ישויות אור מדריכות, מלאכים, חוצנים, תת המודע ועוד. את התקשור ניתן לבצע על ידי חושים שונים כמו ראייה, שמיעה ומגע. מטרתו של תקשור רוחני היא לאבחן בעיות אצל מי שמגיע לתקשור ולפתור אותן בדרכים שונות. לרוב מי שמגיע לתקשור מעוניין בהדרכה או בתשובה לשאלות שונות בתחומים של זוגיות, פרנסה, קריירה, בריאות ועוד. 

כיום ניתן גם למצוא מתקשרים המציעים תקשור רוחני בטלפון מרחוק, כך שניתן לבצע את התקשור מהבית או בכל מקום שנוח לנו. טיפולים אנרגטיים שונים וגם תקשור יכולים להתבצע מרחוק ואינם תלויים בזמן או במרחב. כמו כן, מתקשרים שונים לרוב יעסקו בתחומים נוספים הקשורים לאנרגיה ולרגש ולעיתים יציעו טיפולים כמו מיינדפולנס, ביואורגונומי או טיפולים אנרגטיים רוחניים אחרים שמטרתם לאבחן ולפתור בעיות. כמו כן, מתקשרים שונים גם מציעים סדנאות בנושאים שונים ומגוונים הקשורים לעולם האנרגטי והרוחני.

מחירים של תקשור רוחני משתנים בהתאם למתקשר עצמו ובהתאם לגורמים נוספים כמו משך המפגש, כמות המפגשים ועוד. לעיתים תקשור בטלפון יהיה בעל מחיר נמוך יותר מאשר תקשור פרונטלי. 

ניתן למצוא כיום מתקשרים ברחבי הארץ אשר מציעים תקשורים שונים. לרוב מתקשר יעבוד באופן עצמאי ויהיה בעל קליניקה פרטית. מתקשרים רבים יתחזקו אתר אינטרנט על מנת לפרסם את עצמם ובאתר ניתן למצוא מידע כללי על תקשור, לקרוא אודות המתקשר, כמה שנים הוא בתחום ולמה הוא בחר בו, להבין כיצד מתבצע תהליך של תקשור ולעיתים גם למצוא מחירים.

כיוון שישנם מתקשרים רבים, ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת, סיפורים של אנשים שנעזרו בתקשור ולבחור את המתקשר המומלץ ביותר.

כיום ניתן למצוא גם קורסים של תקשור רוחני המלמדים כיצד לרכוש את הכלים ואת היכולות השונות לתקשור. קורס של תקשור יכול להתאים למי שמעוניין בעצמו להיות מתקשר.

קורס תקשור רוחני כולל תהליך אישי בו מתחברים אל יכולות הדרכה ואל רבדים עמוקים. טכניקות שונות של דמיון מודרך ומדיטציות מאפשרות לקבל ידע רוחני. 

ישנם קורסים המתקיימים ביום או בערב, על ידי מדריכים שונים ובעלי עלויות שונות. כמו כן, התוכן של הקורסים משתנה מעט בין קורס אחד לאחר. מכונים שונים המציעים מגוון של קורסים רוחניים ואנרגטיים לעיתים גם יציעו קורס של תקשור וניתן לקרוא אודות הקורס ואודות תכני הלימוד שלו, כיצד רוכשים טכניקות לתקשור ועוד. 

About admin

Check Also

מהי העצמה עצמית ?

מדריכים שונים המעבירים סדנאות להעצמה אישית או הרצאות בנושא, לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות התחום הרחב של העצמה עצמית ולמה הוא תורם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *