Home / עיצוב פנים / מה הופך רהיטי יוקרה מאיטליה לכל כך מפורסמים ברחבי העולם?

מה הופך רהיטי יוקרה מאיטליה לכל כך מפורסמים ברחבי העולם?

כאשר משפחה מדמיינת את בית החלומות שלה, סביר להניח שהוא יכלול בתוכו רהיטי יוקרה מאיטליה , עם גימור אסתטי ומהודר, יחד עם שמירה על הפרטים הקטנים שנעשו בעבודת יד על ידי אמנים איטלקיים ומעצבי על. הסיבה לכך שהביקוש לרהיטים איטלקיים הוא כל כך גבוה היא שכמעט כל איש מקצוע בתחום מעריך רהיטים איטלקיים בשל הדיוק חסר הפשרות והמענה ליופי ואסתטיקה יחד עם נוחות ושמירה על איכות הריהוט לאורך שנים.

איטליה, המכונה ארץ המגף, ממוקמת בדרום אירופה, היא מחולקת למחוזות ולכל מחוז יש את המאפיינים שלו. כאשר מגיעים לבחור רהיטי יוקרה מאיטליה חשוב להכיר את אנשי המקום והשווקים המרכזיים כדי לנצל היטב את הזמן הקצוב שיש באיטליה בבחירת הריהוט. ידיעת השפה מהווה יתרון משמעותי שכן האיטלקים לרוב אינם דוברי אנגלית אלא רק איטלקית. לכן כדאי להתלוות למדריכים אשר מכירים את הספקים והסחורה שהם מציעים כדי להימנע מאי נעימות.

איטליה ידועה גם באוכל האיכותי, המסעדות היוקרתיות, טעימות יין בכרמים, רכבי היוקרה והפאר, הכדורגל, מוצרי הקוסמטיקה ועוד. לכן, כאשר בוחרים לבצע יבוא רהיטי יוקרה מאיטליה כדאי גם להנות משאר הדברים שהמדינה בעל צבעי הטריקולור מציעה.

חשוב גם לקחת בחשבון שריהוט איטלקי אינו יכול לחזור עם הלקוח לארץ וכמובן שיש לשנע את הריהוט דרך הים. ספינה המכילה קונטיינרים מגיעה אל חופי ישראל ושם פורקת את הסחורה. התהליך אינו קצר ויש לדעת לתאם את עלויות המכס כדי לשחרר את המכולה בנמל. 

עלויות רהיטי יוקרה מאיטליה יכולות להיות זולות משמעותית מאשר רהיטים אשר מיובאים לארץ על ידי חברות פרטיות. החברות הפרטיות מנסות לשמור על מחירים אטרקטיביים לקהל הלקוחות שמתעניין בתחום של רכישת רהיטים איטלקיים ולכן ניתן למצוא רהיטים איכותיים במחירים יחסית נוחים אך המבחר בארץ נמוך משמעותית מהמבחר באיטליה.

מחירי רהיטי יוקרה מאיטליה יכולים להיות גבוהים מאוד ולהגיע לכעשרות אלפי שקלים עבור רהיט בודד ולכן יש לתכנן תקציב רכישה מראש לקראת הנסיעה המתוכננת עם המדריך. חשוב שיהיה תיאום ציפיות בין הלקוח למדריך שכן לעיתים קורה שרואים באיטליה רהיט שנראה יותר יפה מהרהיט שהלקוח תכנן לקנות ולכן מתקיימת חריגה מהתקציב. 

תהליך הקניה של רהיטי יוקרה מאיטליה יכול להיות מהנה ומרתק אם בוחרים את המדריך הנכון שיודע לקחת את הלקוחות למקומות הנכונים. בסופו של דבר תפקידו של המדריך הוא גם לספק חוויה נוספת וחשוב שיהיה חיבור טוב בין הלקוח למדריך עוד בארץ. כדאי מאוד לשקול את הסכום הכולל של הנסיעה יחד עם כל ההוצאות הנלוות ולראות האם זה אכן משתלם לקנות רהיטי יוקרה מאיטליה או שמא עדיף לרכוש את הרהיטים כבר בארץ ולחסוך למעשה בעלויות. מדריך מנוסה יוכל לעזור ללקוחותיו בבחירה זו.

About admin

Check Also

מהו עיצוב מסעדות ?

מסעדה היא מקום בו אנחנו נחשפים סגנונות אוכל שונים, תרבות שונה, נפגשים עם אנשים שאוהבים, יוצאים לבלות וכו'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *