Home / רפואה אלטרנטיבית / מהו תהליך הריפוי בעזרת מטפלת אנרגטית?

מהו תהליך הריפוי בעזרת מטפלת אנרגטית?

מטרתה של מטפלת אנרגטית על פי שיטות הטיפול השונות היא לשחרר את החסמים האנרגטיים של המטופל ולאפשר לו לחיות חיים מאושרים יותר. החסמים והעכבות יכולים להיות כחלק מהמודע או מהתת מודע. חסמים נובעים בעקבות חוויות עבר, בעקבות משלים אנרגטי או גלגולים קודמים וטיפול אנרגטי מסוגל לשחרר אותם, להשיב אנרגיה לגוף ולאפשר למטופל לצמוח ולהתפתח. על פי ריפוי אנרגטי, לכל אדם יש שדות אנרגטיים בגוף וסביבו אשר שומרים על הגוף ועל יכולת הריפוי הטבעי שלו. ברגע שנוצר חוסר איזון באנרגיה בעקבות משברי חיים, חוויות, פגיעות פיזיות וכדו', הוא משפיע על הגוף והנפש וגורם לבעיות שונות כמו כאבים כרוניים בראש, בגב, לחצים רגשיים, דיכאון, חרדות ועוד. כדי להשיב את הגוף לאיזון ולהשיב אליו את יכולת הריפוי הטבעית שלו יש לטפל בחסמים, לשחרר ולנקות את האנרגיות הנמוכות וגם ללמד את האדם כיצד לאמץ צורות חשיבה שונות והרגלים חדשים לאורח החיים שלו. מטפלת אנרגטית יודעת כיצד לקלוט את החסמים והטראומות ולהצביע עליהם כחלק מתהליך הריפוי.

על פי עקרונות הטיפול האנרגטי, סבל מסויים כמו כאבים פיזיים בגוף או מועקות נפשיות קשורים לחסימות בשדות האנרגטיים של האדם. מטפלת אנרגטית מטרתה לבצע סריקת של השדות האנרגטיים והחסמים על ידי כלים שונים, כלומר כל מטפלת עובדת בצורה שונה לפי שיטות הטיפול האנרגטי הרבות. על פי הסריקה היא מבינה מהם החסמים והטראומות המהווים טריגר לכאב הפיזי, לסבל הרגשי ולמצוקות של המטופל. חלק מהריפוי האנרגטי תלוי גם בשיתוף הפעולה של המטופל והמסוגלות שלו לערוך שינוי באורח חייו שיוביל אותו לחיים מאושרים יותר. פעמים רבות פחדים, כעסים ועצב נובעים מהרגלי חשיבה וצורות התמודדות עם מצבים מסוימים, טיפולים רגשיים שונים יכולים להקנות כלים חדשים להתמודדות ולחשיבה חיובית יותר. 

אנשים רבים בוחרים לגשת אל מטפלת אנרגטית לאחר שקראו מידע, שמעו מאחרים על יכולות הריפוי ונחשפו לעולם האנרגטי. יש הטוענים כי הטיפול ערך שינוי משמעותי בחייהם ועזר להם להתמודד עם קושי. מטפלים אנרגטיים רבים בחרו לעסוק בתחום כיוון שעברו בחייהם טראומה ומהמקום האישי שלהם בחרו לעזור לאחרים. לרוב, מטפלים אנרגטיים יהיו בעלי אינטליגנציה רגשית ויכולות תקשורתיות גבוהות כדי להקשיב ולהבין את הבעיה של המטופל שלהם. מטפלת אנרגטית או מטפל אנרגטיים עובדים לרוב על פי שיטות ריפוי שונות הקיימות בעולם של טיפולים אנרגטיים ומתאימים את השיטות בהתאם לבעיה של המטופל ויעילות הטיפול.

ניתן למצוא מטפלת אנרגטית או מטפל אנרגטי באמצעות האינטרנט, לרוב מטפלים יתחזקו אתר אינטרנט אליו הם יעלו תוכן, יסבירו את הידע שלהם וכיצד עובד הטיפול. באתר ניתן גם להתרשם מהמלצות של מטופלים אחרים שסיפרו כיצד החוויה הייתה עבורם. כל מטפל גובה מחיר שונה עבור הטיפול וניתן לערוך סקר שוק כדי להכיר מעט את טווח המחירים.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *