Home / בנייה / כיצד יכולות חברות המציעות מכרזים של פרויקטים בבנייה לעזור לבעלי מקצוע בתחום הבנייה

כיצד יכולות חברות המציעות מכרזים של פרויקטים בבנייה לעזור לבעלי מקצוע בתחום הבנייה

ישנם פרויקטים רבים הנמצאים בשלבי התכנון או הבנייה והם דורשים בעלי מקצוע רבים ביניהם כאלו העוסקים במסגרות, אלומיניום, נגרות, מיזוג, גינון, עיצוב ועוד רבים ומגוונים. עבור בעלי מקצוע כאלו, לא תמיד פשוט למצוא עבודה ולאתר פרויקטים בבנייה ולעיתים העבודה שלהם אינה שוטפת ולכן גם ההכנסה שלהם. לשם כך, קיימות היום חברות שונות בשוק שמטרתן לאתר אתרי בנייה או פרוייקטים בבנייה ובתכנון וליצור מן מאגר של מכרזים ללקוחותיהן שהם בעצם בעלי מקצוע בתחום הבנייה. גם עבור בעלי פרויקטים לא תמיד קל למצוא נותני שירות ובעלי מקצוע בתחום הבניה ולכן גם עבורם השירות של חברה המציעה מכרזים של פרויקטים בבנייה יכול לעזור.

כך למשל, בעל מקצוע בתחום הבנייה כמו נגר, מסגר, גנן ועוד יכול לפנות לחברה כזו ולשלם לה עבור השירות שלה לפי מה שנקבע מראש כדי לקבל לידים, פרסום, מכרזים של פרויקטים בבנייה וכך להבטיח עבודה שוטפת. למרות שמדובר בתשלום שאינו נמוך עבור השירות של אותה חברה, בסופו של דבר ההוצאה יכולה להיות משתלמת עבור בעל מקצוע שמרוויח לידים ועבודות מהשירות הזה.

כדי לאתר פרויקטים בבנייה או בתכנון, יוצאים נציגי החברה אל השטח באזורים שונים בארץ ומאתרים פרויקטים שונים. אנשי הצוות מבררים יחד עם בעלי הפרויקט אילו בעלי מקצוע נדרשים עבורם ולאחר מכן מקשרים בין בעל מקצוע שהוא לקוח שלהם לבעל הפרויקט.

חברות מסוימות שמציעות מכרזים של פרויקטים בבנייה מציעות מאגר של מכרזים בו ניתן לחפש לפי אזור, לפי סוג עבודה וכדו'. כדי לבנות מאגר איכותי צריך להעזר בבונה אתרים ולהשקיע עלויות רבות לשם כך. חברות אחרות מעדיפות להציע באופן אישי עבודות שונות ללקוחות שונים כדי לא ליצור תחרות גדולה ולהבטיח עבודה לכל לקוחותיהם. כלומר אם עשרה בעלי מקצוע מאותו תחום יבחרו באותו פרויקט, תיווצר תחרות גדולה.

חלק מהחברות מציעות גם שירותי פרסום שונים באינטרנט, בשלטי חוצות, בטלוויזיה ועוד. על ידי פרסום, יכול בעל המקצוע להיחשף בפני אנשים מעולם הבניה וכך לקבל לידים נוספים מעבר למכרזים. כך למשל, אותם נציגים המסתובבים בשטח באתרי בנייה יכולים להדביק מדבקות של בעלי מקצוע שונים באתר ובכך לפרסם אותם. כיוון שבעלי המקצוע הם מגוונים ואינם תמיד עוסקים באותו תחום, כלומר חלק עוסקים בגינון וחלק עוסקים במסגרות, ניתן גם לפרסם מספר בעלי מקצוע באותו אתר בנייה מבלי ליצור תחרות.

About admin

Check Also

סוגים של מעקה למרפסת

מעקה למרפסת הוא בעל תפקיד בטיחותי חשוב ומטרתו למנוע נפילה. כמו כן למעקה יש תקני בטיחות שונים הקשורים לגובה שלו ולמרווח בין המוטות שלו. ישנם סוגים רבים של מעקות למרפסת והם נבדלים זה מזה בחומרי הגלם מהם הם עשויים ובצורה שלהם, בעיצוב שלהם ובמחיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *